خبرهای داغ:
شکار خفاش از اشرف تا لیبرتی بزرگترین شاهکار نفوذ عملیاتی سربازان گمنام امام زمان عج در دنیا بود.
کد خبر: ۹۱۶۱۱۴۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

خبرزاری بسیج قزوین: سال ۱۳۴۳دختری در تهران متولد شد که پس از آشنایی با سعید محسن جذب سازمان مجاهدین خلق می شود.
سازمان با شناسایی استعداد وی را برای عملیات های سیاسی شبکه سازی می کند.

سال ۱۳۶۰ با شروع جنگ مسلحانه مجاهدین خلق در عملیاتی دستگیر و به مدت ۵ سال در زندان قزل حصار دوران محکومیت را می گذراند.

با خروج از زندان بار دیگر برای پیوستن به سازمان به تکاپو می افتد. در تماسی تلفنی با سفارت شوروی و انگلیس کد رادیویی دریافت و از طریق مرزهای غربی روانه عراق می شود.

پس از چند ماه به عنوان قهرمان زندان رفته به اتاق فکر و عملیات سازمان راه پیدا می کند.کارهای اطلاعاتی و عملیاتی و ترغیب سازمان به جنگ مسلحانه کلاسیک در عملیات آفتاب،چلچراغ و فروغ جاویدان بزرگترین مغز متفکر این گروه را در سرویس های جاسوسی و تروریستی به کار می گیرند.

پس ازدیدار در پاریس با آموزش ترور و عملیات به عنوان مسئول عملیات و ترور سازمان مجاهدین خلق پس از مریم رجوی قرار می گیرد.

نفر دوم سازمان پس از مریم و مسعود دست به تسویه درون سازمانی می زند و بسیاری از افراد سازمان به دستور زهره قایمی با خوردن سم سیانور کشته می شوند.

پس از عملیات مرصاد و شکست فروغ جاویدان بیش از ۴۸۰۰نفر از نیروهای سازمان کشته و زخمی می شوند. سپهبد علی صیاد شیرازی با ۱۰۰۰نیروی عملیاتی و گردان قائم سمنان با احداث خاکریز در تنگه چارزبر به انتظار خفاش ها می نشیند.

ورود هوانیروز ارتش و انهدام ستون زرهی و ادوات سازمان منافقین و هلی برن نیروهای ویژه و کماندوهای نیروی زمینی پشت منافقین در کرند غرب نابودی مجاهدین خلق کلید خورد.

صیاد شیرازی به عنوان قهرمان مرصاد و نابود کننده هیمنه ارتش منافقین داغی بزرگ بر پیشانی نوچه های صدام زد.

در درگیری بین نیروهای منافقین زهره قائمی زخمی و با هلی کوپتر به بیمارستان آمریکایی ها در دیاله منتقل و درمان می شود.

نقشه ترور صیاد شیرازی توسط سرویس های جاسوسی غرب با هماهنگی منافقین طراحی می شود. زهره قائمی به عنوان مسئول اطلاعات عملیات سازمان کار ترور را برعهده می گیرد.

در ۲۱ فروردین سال1378 در پوشش رفتگر شهرداری نامه درخواست کمک به صیاد شیرازی داده می شود و با شلیک ۶گلوله حادثه را رقم می زند.

صیاد شیرازی به عنوان یک نیروی انقلابی و بازوی توانمند رهبری در ارتش و نیروهای مسلح جلوی نفوذ در ساختار ارتش و ستادکل را گرفته بود.

صیاد شهید شد، قلب ملت ایران و تنگه چهار زبر ناله های ابدی سرداد.

تیم اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات در جنگ تمام عیار خود با سازمانهای بیگانه شکار خفاش ها را در دستور کار قرار دادند.

ابتدا نفوذ به داخل بسته ترین پادگان امنیتی دنیا در دستور کار قرار گرفت، سازماندهی نیروهای مردمی و در خواست خانواده های منافقین برای بازگشت فرزندانشان جلوی پادگان اشرف شروع شد.

پیروزی دولت وابسته به ایران در عراق و محدودیت تردد برای منافقین سبب شد با شدید ترین تدابیر امنیتی۴۰۰نفر از نیروهای منافقین به کمپ لیبرتی منتقل شوند. بیش از ۴۰۰۰نیروی آمریکای برای محافظت از خفاش ها در اطراف فرودگاه بغداد مسقر شدند.

اطلاعات سپاه ایران و تیم وزارت اطلاعات برای نفوذ به داخل کمپ لیبرتی عملیات را آغاز می کنند.

تعداد ۱۲۰نیروی ویژه برون مرزی در قالب گارد محافظ پلیس فرودگاه از درب شماره یک عبور می کنند، در مسیر ۵۰۰متری لباس نیروها تعویض و به عنوان نیروهای واکنش سریع آمریکا برای یک دیدار با فرماندهان سازمان به درب شماره دو می رسند.

پس از ۱۵ دقیقه توقف و هماهنگی لازم دستور ورود صادر می شود. نیروها مستقیم به سالن کنفرانس فرماندهی می روند. بیش از ۲۳۰نیروی مسلح از ۴۰۰نفر در داخل کمپ از افراد محافظت می کنند. جمعا ۶۳۰نیروحضور دارند.

افراد داخل اتاق کنفرانس بدون درگیری خلع سلاح می شوند، دوربین مدار بسته امنیتی به اتاق عملیات علامت هشدار صادر و از طرف نیروهای آمریکایی ورود نیروهای ائتلاف تکذیب می شود. بیش از ۱۲۰۰نیروی تفنگدار به حالت آماده باش و محاصره کمپ شروع می شود.

۱۲۰کماندوی برون مرزی برای نبرد با ۴۶۳۰نیروی امنیتی آماده می شوند. اولین گلوله از اتاق شماره ۷ شلیک می شود . جایی که زهره قائمی حضور دارد. جنگ وحشتناکی در لیبرتی شکل می گیرد. شلیک اولین گلوله تک تیراندازهای برون مرزی عامل شهادت صیاد شیرازی را روانه جهنم می کند.
۳ ساعت درگیری ادامه دارد که ۱۵۰۰۰نیروی عراقی بدر وارد می شوند و تجمع ۲۰هزار نفری برای نجات منافقین و نیروهای برون مرزی مسئله را پیچیده می کند.

۷۳کشته و ۱۱۰زخمی حاصل انهدام هسته لیبرتی می شود. ۱۲۰نیروی برون مرزی از کمپ خارج می شوند و با هدایت تیم سپاه بدر و قدس به ایران بر می گردند.

شکار خفاش از اشرف تا لیبرتی بزرگترین شاهکار نفوذ عملیاتی سربازان گمنام امام زمان عج در دنیا بود.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها