فرمانده سپاه جلفا:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است

فرمانده سپاه جلفا با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت نیاز امروز جامعه اسلامی است، اظهار داشت: تقویت و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی مانند دیگر مفاهیم اقتصادی، تربیتی، سیاسی امری ضروری و لازم است.
کد خبر: ۹۱۶۱۱۰۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی در آیین بزرگداشت دومین سالگرد تدفین دو تن از شهدای گمنام در هادیشهر، شهدا را مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین یادگاران دوران دفاع مقدس برشمرد.

وی گفت: حضور پربرکت شهدای گمنام، نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست و شایسته است به بهترین شکل یاد و خاطره این بزرگواران زنده نگه داشته شود . 

شریفی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار جلفا و هادیشهر همواره با شکوه خاص و حضور بی نظیر در مراسم ها و یادواره های شهدا حضور دارند و این نشانه عشق و ارادت خالصانه آنها به شهداء، نظام و ولایت فقیه است . 

عضو شورای تامین جلفا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که می‌فرمایند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست، افزود: باید برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر شدن یادواره‌های شهدا در طول سال تلاش کنیم.

شریفی یادآور شد: شهدا الگوهای مناسبی برای جوانان هستند و باید عنوان کرد که شهیدان با تقدیم جان‌ شیرین خود در راه اسلام و انقلاب، راه و روش زندگی را به ما نشان دادند که همواره باید در راه انقلاب قدم برداریم.

وی اظهار داشت: شناساندن، ترویج و تقویت ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت برای جامعه و بخصوص نسل کنونی یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظیفه مسئولان، رسانه‌های جمعی و نهادهای فرهنگی و اجتماعی است تا در مقابل دشمنان اسلام که تمام تلاش خود را برای بی‌اهمیت کردن و کم‌فروغ‌تر کردن ارزش‌های ایثار و شهادت در میان جوامع به‌خصوص نسل جوان به کار بسته‌اند، ایستادگی کرده و از این ارزشها دفاع و حمایت کنند. .

شریفی گفت:  یکی از ویژگی‌های بارز و منحصربه‌فرد انقلاب اسلامی در بعد معنوی و فرهنگی که موجب بالندگی انقلاب و نهضت جهانی اسلام در سراسر دنیا گردید ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار