فرمانده سپاه شازند تاکید کرد:

تداوم عزتمندی ایران نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است

فرمانده سپاه شازند با اشاره به اینکه جامعه ایرانی برای تداوم عزتمندی نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت یعنی رسیدن به خودباوری، ایستادگی در برابر مستکبران، طی کردن پله‌های ترقی و در نهایت فتح تمامی قله‌های افتخار برای ایران و ایرانی است.
کد خبر: ۹۱۶۱۱۰۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

تداوم عزتمندی ایران نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ محمد مهجوری فرمانده سپاه شازند در دیدار با خانواده شهید پرویز عباسی در روستای نورآباد از توابع شهرستان شازند با بیان اینکه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و جانبازان اسوه‌های صبر و پایداری و مقاومت در سطح جامعه هستند، گفت: امروز اقتدار و عزت ایران اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور مرهون خون پاک شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده‌های این عزیزان است.

تداوم عزتمندی ایران نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران برای همه آحاد جامعه مایه خیروبرکت است، یادآور شد: امروز وظیفه ما و همه نهادهای فرهنگی در سطح جامعه است که در راستای ترویج بیش‌ازپیش فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

فرمانده سپاه شازند افزود: صبر و استقامت خانواده شهدا در پاسداشت ارزش‌های انقلاب و نظام ستودنی است مردم و مسئولین باید قدردان آن‌ها باشند.

 وی ادامه داد: امروز اقتدار و عزت ایران اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور مرهون خون پاک شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده‌های این عزیزان است.

مهجوری با اشاره به اینکه جامعه ایرانی برای تداوم عزتمندی نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت یعنی رسیدن به خودباوری، ایستادگی در برابر مستکبران، طی کردن پله‌های ترقی و در نهایت فتح تمامی قله‌های افتخار برای ایران و ایرانی است.

تداوم عزتمندی ایران نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت استتداوم عزتمندی ایران نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است

ارسال نظرات
آخرین اخبار