خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت:با توجه به اقداماتی که در خلیج فارس صورت گرفته است، برنامه‌ریزی شده تا امسال اردو‌های راهیان نور دریایی را با کیفیت خوب راه‌اندازی کنیم و آمادگی داریم مدیران استانی را به عنوان اولین گروه به این اردو‌ها ببریم.
کد خبر: ۹۱۶۱۰۲۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار سرتیپ دوم هاشم غیاثی در جلسه شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس متعلق به تمام ملت ایران است و اگر این دفاع مقدس نبود، امنیت امروز در کشور برقرار نبود.

وی افزود: سپاه فجر استان فارس، کمیته راهیان نور را به صورت مستمر برگزار می‌کند و در سال گذشته ۴۷ هزار نفردر حوزه دانش آموزی، دانشجویی و مردمی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه امروز دارای اقتدار امنیتی هستیم، گفت: اقتدار امنیتی با امنیت متفاوت است، برخی کشورها امنیت دارند اما اقتدار  امنیتی ندارند.

غیاثی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان به اقتدار امنیتی ایران اسلامی هویت بخشیده‌اند، افزود: امروز نیروهای مسلح در آمادگی و وحدت کامل دشمنان را مایوس کردند.

وی بیان کرد: باید ارتباط هدفمند با خانواده معظم شهدا با محوریت اداره‌کل بنیاد شهید و امورایثارگران داشته باشیم همانطور که در حال حاضر بسیاری از مدیران از رئیس‌جمهوری، استاندار فارس و سایر مدیران به صورت ماهانه به خانواده شهدا سرکشی می کنند و بازدید دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها