دبیر قرارگاه جهادی و خدمت‌رسانی سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری دوره توانمندسازی مسئولین گروه‌های جهادی دانشجویی، محلات و مساجد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۱۰۱۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، اکبر عابدی در گفتگو با خبرنگار بسیج در یزد از برگزاری دوره توانمندسازی مسئولین گروه‌های جهادی فعال در عرصه سازندگی و خدمت‌رسانی در مناطق کمتر توسعه‌یافته و محروم به همت قرارگاه جهادی شهید محمدخانی و با عنوان «ره‌نامه‌ی جهادی» خبر داد و افزود: این دوره با حضور مسئولین گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی، محلات و مساجد استان روز پنج‌شنبه ۱۰ مردادماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه جهادی و خدمت‌رسانی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه این دوره با رویکرد توانمندسازی جهادگران برای شناسایی و حل مسئله روستا‌ها و حرکت گروه‌های جهادی به سمت علمی شدن برگزاری می‌شود، تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا گروه‌های جهادی علاوه بر خدمت‌رسانی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در مناطق محروم و روستا‌های کمتر توسعه‌یافته، بتوانند مهم‌ترین و ریشه‌ای‌ترین مشکل روستا و منطقه را پیداکرده و در حد توان گروه و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه‌ای برای برطرف کردن آن تلاش و برنامه‌ریزی کنند.

عابدی بابیان اینکه پیش‌ازاین نیز دانشجویان جهادگر به دوره‌های آموزشی کشوری در استان‌های کرمان و اصفهان اعزام‌شده بودند، یادآور شد: این برنامه‌های آموزشی به‌منظور هدفمند کردن و مؤثرتر کردن حضور جهادگران در مناطق کمتر توسعه‌یافته تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه حضور در این برنامه برای عموم مسئولین گروه‌های جهادی استان یزد آزاد است، افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۹۰۷۹۶۲۲۱۳ تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات