خبرهای داغ:

اجرای رایگان پروژه فیبر نوری خطوط مخابرات در پروژه ۱۰۶ سرخه

رئیس شرکت مخابرات شهرستان سرخه از اجرای رایگان پروژه فیبر نوری خطوط مخابرات در پروژه ۱۰۶ واحدی میدان ۹ دی سرخه خبر داد
کد خبر: ۹۱۶۰۹۹۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، به دنبال ساخت پروژه ۱۰۶ واحدی شرکت تعاونی مسکن بسیجیان در میدان ۹ دی شهر سرخه و نزدیک شدن به زمان تحویل واحد‌های مسکونی به مالکان آن و ضرورت نصب خطوط تلفن در این محدوده با فرهاد پیوندی رئیس شرکت مخابرات شهرستان سرخه در خصوص اقدامات انجام شده در این زمینه به گفتگو پرداختیم.
فرهاد پیوندی با اشاره به اینکه از سال ۹۶ پیگیری این امور در دستور کار شرکت مخابرات شهرستان سرخه به منظور اجرای اولین پروژه فیبر نوری در پروژه ۱۰۶ واحدی تعاونی مسکن بسیجیان سرخه قرار گرفته است گفت: به علت مشترک بودن این زمین هابا شهرداری در پرداخت هزینه‌های عوارض مالیات و سایر هزینه‌های پولی، مشکلات ایجاد شده که انجام عملیات فیبر نوری به تعویق افتاد.
وی افزود: با تعاملات انجام شده با شهرداری مقرر شد تا پروژه فیبر نوری در این منطقه به انجام برسد، اما به علت عدم زیرسازی مناسب در منطقه این امر میسر نشده است. با توافقات صورت گرفته با مدیرعامل شرکت مخابرات و شهرداری و اعضای شورای شهر با توجه به مجوز دریافت شده برای هفته دولت این پروژه راه اندازی خواهد شد. البته تمام مراحل کابل کشی در آن منطقه و حتی درون واحد‌های مسکونی به صورت رایگان توسط شرکت مخابرات است که انجام می‌گیرد و هیچ هزینه‌ای از مالکان و یا شرکت سازنده منازل مسکونی دریافت نخواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها