معاون فرماندار شهرستان سرخه با اشاره به اهمیت ورزش گفت: شادابی جامعه در گرو ترویج ورزش است
کد خبر: ۹۱۶۰۹۹۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
محمد ادهم، معاون فرماندار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج سرخه در خصوص اهمیت ورزش و سلامتی با اشاره به اینکه توسعه پدیده‌ای کیفیت گراست و همه از آفریقا تا مرتفع‌ترین قله‌های اروپا و آمریکا به دنبال توسعه و پیشرفت هستند گفت: نقطه آغاز و الفبای توسعه، در حوزه فردی و درون خانواده‌ها می‌باشد. پایه توسعه کشور ما شما بانوان هستید که در جایگاه یک دختر، مادر و مدیر خانه قرار دارید. لازمه توسعه کشور ما آغاز نمودن توسعه فردی و یکی از مهمترین ابعاد این توسعه داشتن یک جسم و بدن سالم و پرنشاط است.
وی با بیان اینکه شهرستان سرخه سوابق بسیار بالایی در زمینه توسعه فعالیت‌های ورزشی خصوصاً ورزش‌های والیبال، رزمی و بدمینتون دارد افزود: ما برای داشتن شادابی، امید و سلامتی طالب توسعه هستیم تا با امید و عشق زندگی کنیم و بتوانیم در بعد فردی خانواده سالم و در بعد اجتماعی فرزندان سالم و پرنشاطی را تحویل جامعه نماییم.
وی افزود: بهترین وسیله برای تحقق این مهم ورزش است و ارگان‌های مربوطه موظف به حمایت از ورزشکاران و فراهم نمودن تجهیزات و شرایط مستعد به منظور انجام امور ورزشی هستند و با توجه به پتانسیل‌های مفید در امور ورزشی ما نیز وظیفه داریم در امور ورزشی کار کنیم به مطالبات شما توجه نماییم و در حد توان به خواسته‌های شما جامه عمل بپوشانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها