مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: ما با داشتن پاسدارانی باایمان و ولایت پذیر برای ایجاد امنیت در خلیج فارس وتنگه هرمز از هیچ کشوری واهمه نداریم.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۸۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در مراسم تکریم ومعارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه لاهیجان اظهار داشت: خداوند متعال در دنیای وظایف مهمی را بر دوش ما گذاشته که عمل به آن‌ها سبب سربلندی در آزمون الهی می‌شود.

وی با بیان اینکه منظور از صبر در قرآن کریم همان استقامت در برابر مشکلات و حوادث گوناگون است افزود: از دست دادن مقاومت و تسلیم شدن در برابر مشکلات نقطه مقابل صبر و ایستادگی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه یکی از مهم ترین مسائلی که در جامعه ما کم سو شده فریضه الهی و بزرگ امر به معروف ونهی از منکر است گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه عقلانی است و ما نمی توانیم در مورد کسی که در جامعه مرتکب گناه می شود بی‌تفاوت باشیم.

تسخیری با اشاره به اینکه باید در جامعه اسلامی نهی از منکر انجام شود تصریح کرد: نهی از منکر یکی از دستورات خداوند است و عمل به این فریضه الهی وظیفه عموم مومنان است.

وی با اشاره به اختلاس میلیاردی برخی مسئولین از بیت‌المال عنوان داشت: اگر نهی از منکر در جامعه عملی شود هرگز مسئولین اجازه اختلاس به خود را نمی‌دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به توجه به مسئله ولای‌پذیری اظهار داشت: قرآن می فرماید اگر صبر داشته باشید و دیگران را نیز به صبر دعوت کنید اما اصل ولایت پذیری را نداشته باشید این عمل هیچ فایده‌ای برای شما نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروزه با وجود مرزبانان دلیر و هوشیار کشورمان توانستیم یکی از پیشرفته ترین پهباد های امریکا را بزنیم تصریح کرد: به واسطه این امنیت و حضور پرقدرت مرزبانان کسی جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را ندارد و مرزبان در نظام اسلامی ایران دارای جایگاه ویژه ای هستند.

تسخیری خاطرنشان کرد: ما با داشتن پاسدارانی باایمان و ولایت پذیر برای ایجاد امنیت در خلیج فارس وتنگه هرمز از هیچ کشوری واهمه نداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات