مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه روند ساخت ۴۰ واحد مسکن برای سیل‌زدگان استان گلستان آغاز شده است گفت: در مجموع شاخت ۵۰۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان استان گلستان در دستور کار سپاه قدس گیلان قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۷۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج گیلان به استان گلستان، با اشاره به حضور جهادگران سپاه قدس گیلان در مناطق سیل‌زده استان گلستان اظهار داشت: جهادگران گیلانی پس از پایان ماموریتشان در استان مازندران، در منطقه "گمیشان" گلستان مشغول به فعالیت شدند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان منطقه گمیشان استان گلستان توسط این نهاد عنوان داشت: از این میان ۳۵۰ واحد به تعمیرات نیاز داشته و ۱۵۰ واحد جدیدالاحداث است.

وی با اعلام اینکه تاکنون مراحل ساخت ۴۰ واحد مسکونی آغاز شده است خاطرنشان کرد: روند ساخت ۴۰ واحد مسکونی دیگر از از ابتدای هفته آینده شروع می‌شود.

ابراهیمی با تاکید بر لزوم همکاری خیران و عموم اقشار مردم برای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده ابراز داشت: از اقشار مختلف مردم و مسئولان توقع میرود تا همچنان برای کمک به منطق سیل‌زده تلاش کنند تا آبادانی در این مناطق ایجاد شود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات