خبرهای داغ:
محمد خالوئی
مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه استان اصفهان گفت: پایگاه‌های بسیج باید به سمت تشکیل شبکه سرود و تئاتر حرکت کنند، چون گاهی در اجرای این برنامه‌های می‌توان فلسفه انقلاب و بسیج را به گوش همگان رساند.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۵۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سرهنگ رضوانپور با حضور در جمع فرماندهان و مسئولان فرهنگی حوزه و پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با تاکید بر ضرورت تشکیل شبکه سرود و تئاتر بسیج در سطح حوزه و پایگاه‌های بسیج گفت: پایگاه بسیج باید برای جامعه تحت پوشش خود برنامه فرهنگی جذاب و با محتوا داشته باشد و تشکیل شبکه سرود و تئاتر می‌تواند در این زمینه کمک بسیار خوبی باشد.

وی افزود:گروه‌های سرود و تئاتر باید از بسیجیانی که در پایگاه بسیج ضمن انجام فعالیت‌های گوناگون دیگر به فعالیت در این زمینه نیز می‌پردازند تشکیل شود و با کار خوبی که ارائه می‌دهند تاثیر گذار باشند.

مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه استان اصفهان ادامه داد: پایگاه‌های بسیج باید به سمت تشکیل شبکه سرود و تئاتر حرکت کنند، چون گاهی در اجرای این برنامه‌های می‌توان فلسفه انقلاب و بسیج را به گوش همگان رساند.

رضوانپور با تاکید بر لزوم آموزش بسیجیان در این عرصه گفت:کشف و معرفی بسیجیان با استعداد وظیفه فرماندهان حوزه و پایگاه‌های بسیج است و آموزش این عزیزان نیز بر عهده ما در معاونت فرهنگی سپاه استان است.
پایگاههای بسیج باید به سمت تشکیل شبکه سرود و تئاتر حرکت کنند
ارسال نظرات
آخرین اخبار