فرمانده سپاه بهشهر در گفتگو با بسیج اعلام کرد/
فرمانده سپاه بهشهر اعلام کرد: بیش از 100 دانشجو در قالب 7 گروه از دانشگاه های مختلف این شهرستان به اردوی جهادی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۴۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ پاسدار حسن پورقربان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان بهشهر در روستاهای بالادست و محروم این شهرستان با اعلام اینکه بیش از 100 دانشجو در قالب 7 گروه از دانشگاه های مختلف این شهرستان به اردوی جهادی اعزام شدند، اظهار کرد:جهادگر کوله بارش را آماده می‌کند، بر سر مزار شهدا می‌رود و بعد از فاتحه خوانی و راز و نیاز با شهدا منتظر می‌شود تا اتوبوس بیاید او می‌داند به کجا می‌رود و برای چه دارد سفر می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر با بیان اینکه حرکت اردوهای جهادی مصداق بارز بصیرت، خدمت رسانی و محرومیت زدایی است، خاطرنشان کرد: دل کندن دانشجویان از خانواده  و دنیای مجازی و حضور موثر آنان در مناطق محروم روستایی اقدامی تربیتی برای آنان است.

وی تصریح کرد: تقویت روحیه، تفکر سازندگی و درک محرومیت در بین قشر آینده ساز جوان در جریان فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی از اهداف دیگر اردوهای جهادی به شمار می رود.

پورقربان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تمامی گروه های جهادی (خواهر و برادر) شهرستان بهشهر گفت: در ایام تابستان که همه مردم برای تفریح به بهترین نقاط خوش آب و هوای کشور سفر می‌کنند این گروه های جهادی دانشجو به مناطق محروم روستایی سفر کرده و شیرین ‌ترین خاطرات زندگی خود را در کنار این مردمان خونگرم می‌ سازند.

گفتنی است، دانشجویان بسیجی در روستاهای کوهستانی  الارز، پیته نو لوجنده؛ ارضت، غریب محله،کفترکاه و گرنام از توابع شهرستان بهشهر ،مشغول محرومیت زدایی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها