ایثارگران ولی‌نعمتان انقلاب هستند/کمیسیون احراز مرکز در استان البرز برگزار شد

معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری کمیسیون احراز مرکز خبر داد و گفت: ایثارگران ولی‌نعمتان انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۲۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمدعلی عالیانی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران از برگزاری کمیسیون احراز مرکز خبر داد و گفت: ایثارگران ولی‌نعمتان انقلاب هستند.

 ایثارگران ولی‌نعمتان انقلاب هستند/کمیسیون احراز مرکز در استان البرز برگزار شد

وی افزود: در راستای ارائه‌ی خدمت شایسته و بایسته به جامعه‌ی ایثارگری استان البرز و تکریم این بزرگواران کمیسیون احراز مرکز با حضور فرهادی مدیرکل پذیرش بنیاد شهید و امور ایثارگران، نمایندگانی از معاونت بهداشت و درمان، اداره کل حراست و کارشناسان مرتبط به مدت سه روز در کرج برگزار و با بررسی دقیق در مجموع به وضعیت 230 پرونده رسیدگی به عمل آمد.

معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه بابیان اینکه پرونده‌ی ایثارگرانی که نیاز به بررسی‌های بیشتری دارد باید صرفاً از طریق احراز مرکز موردبررسی قرار گیرد تصریح کرد: با برگزاری این کمیسیون در استان البرز هیچ پرونده‌ای که نیازمند بررسی در کمیسیون کشوری باشد وجود ندارد.

گفتنی است سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرزنیز با حضور در این کمیسون ضمن عرض خدا قوت به اعضا از حسن همکاری و هم‌دلی مجموعه تشکر و سپاسگزاری نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها