فرمانده کل ارتش گفت: مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه‌ای به بهره‌گیری از تجهیزات آموزشی جدید در حوزه دفاع و رزم دارد.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۱۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز سه‌شنبه در بازدید از دستاوردها، ابتکارات و ابداعات کارکنان مرکز آموزش« ۰۳ شهید شعبان برخورداری» عجب‌شیر و پادگان‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمال‌غرب، بر تداوم و استمرار روند موفقیت‌های حاصل شدهتاکید کرد و تقویت دستاوردها را امری ضروری دانست.

وی اظهار داشت: مراکز آموزشی و مربیان این مراکز در راستای ارتقاء توان رزمی و بالابردن روحیه معنوی کارکنان نیروهای مسلح نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارند.

سرلشکر موسوی همچنین در نشست هم‌اندیشی با فرماندهان این یگان‌ها، بر لزوم بهره‌گیری فرماندهان و سلسله‌ مراتب از ایده‌ها و طرح‌های ارائه شده توسط کارکنان نخبه پایور و وظیفه تاکید کرد.

وی افزود: نیروی انسانی ولایتمدار و متخصص و متعهد برای اجرای مأموریت‌های محوله ارتش در اولویت قرار دارند.

نشست تخصصی با روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، بررسی آمادگی رزمی و مهارتی و نحوه ارائه آموزش به کارکنان و بازدید از اماکن زیستی و قسمت‌های مختلف مرکز آموزش «۰۳ شهید شعبان برخورداری» عجب‌شیر و پادگان‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمال‌غرب از دیگر برنامه‌های امیر سرلشکر موسوی در مدت حضور در این یگان‌ها بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها