خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید «شهبازی» شهرستان درگزین گفت: 15 نفر از دانش‌آموزان برادر طرح شهید «بهنام محمدی» به اردوی فرهنگی، تفریحی و تربیتی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۱۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

اعزام دانش‌آموزان طرح شهید «بهنام محمدی» شهر قروه به اردوی فرهنگی و تربیتیمرتضی صفدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: تعداد 15 نفر از دانش‌آموزان برادر نخبه طرح شهید «بهنام محمدی» شهر قروه به مدت چهار روز به اردوی تفریحی، فرهنگی و تربیتی در استان کرمانشاه اعزام شدند.

وی افزود: در این اردو دانش‌آموزان از منطقه عملیاتی مرصاد، مجموعه‌های فرهنگی - تاریخی بیستون، طاق بستان وهمچنین سراب دربند در شهرستان صحنه بازدید کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید «شهبازی» شهرستان درگزین گفت: در این اردو کلاس‌های فرهنگی تربیتی و همچنین مسابقات ورزشی از جمله طناب‌کشی، دارت، طناب‌زنی، روپایی، مچ‌اندازی و... برگزار و به نفرات برتر جوایزی از طرف حوزه دانش‌آموزی اهدا شد.

وی هدف از اجرای این طرح را تشویق دانش‌آموزان نخبه طرح شهید «بهنام محمدی» عنوان کرد و ادامه داد: طرح شهید «بهنام محمدی» از مهر ماه سال 97 در مدارس متوسطه اول توسط بسیج دانش‌آموزی آغاز شده و هدف از اجرای این طرح جذب و کادرسازی نسل جوان برای انقلاب اسلامی است.

صفدری گفت: در راستای تجلیل از سرگروه‌های طرح شهید «بهنام محمدی» تعداد سه نفر سرگروه بسیج خواهر و سه نفر سرگروه بسیج برادر به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات