خبرهای داغ:
سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان اسدآباد:
سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان اسدآباد گفت: فعالیت‌های انجمن‌های اسلامی در مدارس متوسطه اول و دوم اسدآباد از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۰۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

فعالیت‌های انجمن‌های اسلامی در مدارس اسدآباد از سر گرفته می‌شودامیر سرو چراغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به سرکشی از مدارسی که در تعطیلات تابستان به فعالیت‌های تابستانی مشغول هستند، اظهار داشت: ما بنا داریم در سال تحصیلی جدید فعالیت‌های اتحادیه را گشترش داده و تمامی همت خود را برای این کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی به شرطی می‌توان خوب عمل کرد که از اکنون به فکر آن باشیم، بیان داشت: فعالیت‌های تابستانی و برنامه‌های اوقات فراغت زمینه بسیار مناسبی را برای جذب دانش‌آموزان فراهم آورده است و ما هم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی بر این داریم تا در تابستان بتوانیم بستر فعالیت‌ها آینده خود را گسترش دهیم.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان اسدآباد با تاکید بر اینکه انجمن‌های اسلامی در زمینه امر خطیر و مهم تربیت نوجوانان فعالیت می‌کنند، گفت: تربیت یک امر بسیار سنگین است که بر روی دوش تمامی انسان‌ها قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های انجمن‌های اسلامی در مدارس متوسطه اول و دوم اسدآباد از سر گرفته می‌شود، ادامه داد: هرکسی در هر جایگاهی می‌تواند نقش یک مربی را داشته باشد و عده‌ای مانند ما که در حوزه کار با دانش‌آموزان قرار داریم این وظیفه برای آنها چند برابر می‌شود.

سروچراغی تصریح کرد: به قول شهید مطهری تربیت در انسان به معنای پرورش دادن استعدادهای او است و اتحادیه انجمن‌های اسلامی در راستای پرورش استعدادهای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام داده است.

وی خاطرنشان شد: استعدادهای یک انسان می‌توانند استعداد عقلى (علمى و حقيقت‌جويى)، استعداد اخلاقى (وجدان اخلاقى)، بعد دينى (حس تقديس و پرستش)، بعد هنرى و ذوقى يا بعد زيبايى و استعداد خلاقيت، ابتكار و ابداع باشد که تمامی این استعدادها در یک نوجوان یافت می‌شود و ما فقط باید آنها را شناسایی کنیم و کاری کنیم تا دانش‌آموز در زمینه رشد آن ها قدم بردارد.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان اسدآباد ابراز داشت: مربى يك كار بيشتر انجام نمى‌دهد و آن كمك به پيدايش تغيير رفتار در دانش‌آموز است و مربى بايد متربى را با حقايقى آشنا كند تا متربى با عمل به آنها به رشد و پرورش ابعاد مختلف روحى و معنوى خود بپردازد.

وی در آخر با بیان اینکه در اسدآباد زمینه فعالیت در مدارس فراهم است، افزود: با توجه به سابقه‌ای که اتحادیه انجمن‌های اسلامی دارد می‌توان کار را سریع‌تر پیش برد و از زمینه‌هایی که از قبل ایجاد شده است استفاده کرد تا مانع هدر رفت زمان و انرژی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات