مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آستارا:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آستارا جوانگرایی و ترویج سبک زندگی اسلامی دو بحث اصلی بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: دوری از سبک زندگی اسلامی عامل اصلی تضعیف بنیان‌های خانواده در کشور شده است و دشمن نیز در این زمینه سرمایه‌گذاری فراوانی انجام داده است.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۰۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
حجت‌الاسلام والمسلمین نمازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آستارا، با تشریح وظایف سپاه پاسداران در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: توجه به مباحث عقیدتی در کنار مسائل نظامی یکی از نکاتی است که این نهاد از ابتدای تاسیس به آن توجه داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در حوزه خنثی‌سازی جنگ اقتصادی دشمن تصریح کرد: پایبندی سپاه پاسداران به تفکرات اصیل انقلابی علت عصبانیت دشمن از این نهاد است.

وی با بیان اینکه پاسداران سپاه همواره با تکیه بر تفکرات اصیل انقلابی در میادین دفاع از ارزش‌های انقلاب حضور پیدا می‌کند گفت: امروز جوانان با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری و دفاع از ارزش‌های اصیل انقلابی، در میدان تحقق گام دوم انقلاب پا گذاشته‌اند.

نمازی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای استفاده از ابزار رسانه علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم توجه به حوزه رسانه به این دلیل است که دشمن در این راستا هزینه فراوانی کرده و باید برای مقابله با نقشه‌های آن تلاش کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا تمرکز نیرو‌های متخصص و انقلابی را در بحث فضای مجازی حائز اهمیت دانست و افزود: نیرو‌های انقلابی با حضور فعال در فضای مجازی و رسانه‌ها می‌توانند مسائلی همچون شبهات مذهبی مطرح شده توسط نیرو‌های منافقین را بطور کاملاً موثق و منطقی و با تکیه بر مفاهیم اسلامی پاسخ بدهند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در میادین دفاع از ارزش‌های انقلاب عنوان داشت: حضور پرشور و غیرتمندانه ملت ایران در مراسماتی همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس سبب یاس و ناامیدی دشمن شده و بار دیگر اقتدار و اتحاد ملت و نظام اسلامی بر همگان ثابت می‌کند.

نمازی جوانگرایی و ترویج سبک زندگی اسلامی دو بحث اصلی بیانیه گام دوم انقلاب دانست و اظهار داشت: دوری از سبک زندگی اسلامی عامل اصلی تضعیف بنیان‌های خانواده در کشور شده است و دشمن نیز در این زمینه سرمایه‌گذاری فراوانی انجام داده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات