معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و نقش جوانان در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی گفت : حوزه رسانه از نقش مهمی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای تمامی آحاد مردم برخوردار است.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۰۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، روح‌الله پوراسماعیلی صبح امروز در نشست تعاملی اصحاب رسانه و معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها اظهار داشت: اصحاب رسانه زبان گویای فعالیت‌ها و عملکردهای دستگاه‌های مختلف اجرایی هستند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه با عملکرد خود موجب پیوند مردم با نظام اسلامی می‌شوند خاطرنشان کرد: امروز نجابت رسانه‌های ما در مقایسه با رسانه‌های دنیا بسیار ستودنی است و رسانه‌های ما در حوزه اخلاق رسانه‌ای هم نمونه هستند.

پوراسماعیلی ملاحظات اصحاب رسانه در بخش انتشار و انعکاس اخبار را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان همواره با جناح‌ها، گروه‌های مختلف و اصحاب رسانه‌ رفتار ثابتی دارد و نگاه متفاوتی نسبت به رسانه‌های مختلف ندارد.

وی با بیان اینکه به لحاظ برخی ملاحظات امنیتی و نظامی که مختص نیروهای نظامی است، ملاحظاتی را در حوزه انتشار و انعکاس اخبار در نظر می‌گیریم افزود: رسانه‌ها از نقش اساسی و مهمی در راستای تبیین و انتشار عملکرد سپاه پاسداران و بسیج برخوردار هستند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتشار اخبار عملکرد سپاه پاسداران افزود: سپاه پاسداران اقدامات و برنامه‌‌های متعددی را اجرا و انجام می‌دهد که برای نتیجه بهتر، رسانه‌ها باید انتشار و انعکاس اخبار این اقدامات و برنامه‌ها را به نحو احسن انجام دهند.

پوراسماعیلی خاطرنشان کرد: در استان گیلان همواره تلاش شد تا فضایی ایجاد کنیم که میزان انتشار اخبار خدمت‌رسانی‌های سپاه و بسیج افزایش یابد و امروز تبیین بیانیه گام دوم انقلاب جزء رسالت‌های اصلی تمامی رسانه‌ها با هر نگاه و گرایش خاصی است.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را یک نقشه راه برای پیشرفت نظامی اسلامی ایران در چهل سال دوم انقلاب دانست و اظهار داشت: امروز جوانان دارای نقش‌ اساسی و تعیین‌کننده‌ای برای ایجاد تمدن نوین اسلامی هستند و باید از این ظرفیت‌های داخلی به نحو احسن بهره برد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به امیدواری رهبر معظم انقلاب به جوانان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی برای پیشبرد اهداف انقلاب و پیشرفت نظام اسلامی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب هم خطاب به جوانان فرمودند که من چشم به راه شما جوانان هستم.

پوراسماعیلی با تأکید بر لزوم تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و نقش جوانان در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی افزود: امیدواریم بتوانیم در تحقق گام دوم انقلاب بهترین نقش را ایفا کنیم و البته حوزه رسانه از نقش مهمی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای تمامی آحاد مردم برخوردار است.

وی از افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در شهرستان‌های فومن، رودبار، آستانه اشرفیه خبر داد و ابراز داشت: حوزه خبری ما در همه جا گسترده است و انتشار اخبار خدمات‌رسانی سپاه قدس گیلان جزء وظایف مهم خبرگزاری بسیج در شهرستان‌های این استان است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات