خبرهای داغ:
رییس سازمان دیده بان عدالت و شفافیت استان قزوین:
رییس سازمان دیده بان عدالت و شفافیت استان قزوین در نشست خبری گفت: ۲۳شعبه در سراسر کشور فعالیت می کنند و پرونده هفت سنگان نیز به معاونت قوه قضاییه ارسال شده است.
کد خبر: ۹۱۶۰۸۸۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سید جعفر شهاب زاده رییس سازمان دیده بان عدالت و شفافیت استان قزوین در نشست خبری در بین خبرنگاران و اصحاب رسامه استان قزوین گفت: ۲۳شعبه در کشور فعالیت خود را شروع کردند. احتیاج به گرفتن اطلاعات داریم. گام های ما باید مستند و مستدل باشد. اکثریت کارمندان و مدیران سه قوه صالح هستند و به ندرت افراد فاسد وجود دارند که آبروی سازمانها را تحت تاثیر قرار می دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: به گونه ای عمل شود که موجب تضییع حقوق افراد نشود.یکی از اهداف بزرگ انقلاب مبارزه با فساد است و اتفاقات اخیر موجب وهن افراد شده است. به دلیل اطلاع رسانی نامناسب سبب دلسردی برای قشر جوان جامعه شده است.

شهاب زاده افزود: به دنبال پیشگیری هستیم و کار اطلاع رسانی می کنیم.تا قابل طرح در مراحل قانونی و قضاییه باشد.هرچقدر بتوانیم با ارتباطات منطقی دستگاه های مرتبط با جامعه هستند از ابتلا به فساد جلوگیری کنیم به سالم سازی کمک کردیم.

رییس سازمان دیده بان عدالت و شفافیت در قزوین تبیین کرد: با دستگاه های اطلاعات بازرسی و قوه قضاییه رفتیم تا بتوانند به ما کمک کنند. در دیدار با دادستان استقبال خوبی صورت گرفت و گفتند شما کار قوه قضاییه را آسان می کنید و به عنوان بازوی کمکی و چشم مورد اعتماد این نهاد هستید.

وی در پایان گفت: پرونده هفت سنگان توسط دیده بان شفافیت عدالت به معاونت قوه قضاییه ارسال شده و در حال پیگیری می باشد.

شهاب زاده در بخش پایانی و در خصوص عفاف و حجاب اذعان کرد: عفاف به معنای پاکدامنی و نماد زنان ایرانی اسلامی با هجوم بی سابقه قدرتهای بزرگ برای شکستن قبح آن مواجهه شده است. ارتباط بین زنان و مادران پاکدامن و پیشرفت یک کشور در تربیت نسل ها بر کسی پوشیده نیست.. قوه قضاییه و ۲۵ نهاد دیگر باید در اتاق فکر خود خروجی واحدی در این خصوص داشته باشند.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها