خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه برنامه‌ریزی نماز عید قربان گفت: برنامه‌های عید قربان باید برای آحاد جامعه جاذبه داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۶۰۸۷۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جلسه برنامه‌ریزی نماز عید قربان اظهار کرد: هر کسی در راستای عظمت بخشیدن و بزرگ نشان دادن شعائر الهی می‌کوشد، تقوای دل دارد و از همه شما عزیزان که با تمام وجود پای کار آمده‌اید قدردانی می‌کنم.

وی با تأکید بر اینکه باید اطلاع‌رسانی خوبی برای نماز عید صورت بگیرد، افزود: باید با اطلاع‌رسانی درست و برنامه‌ریزی صحیح به گونه‌ای برنامه‌ها و نماز عید را برگزار کنیم که برای همه مخاطبان خاطره خوبی به همراه داشته باشد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید کاری کنیم تا تمام آحاد مردم بیش از پیش با مساجد عجین شوند، بیان کرد: باید از فرصت‌های عید استفاده کنیم تا آحاد جامعه با مساجد، نمازهای عید و نمازهای جمعه‌ بیش از پیش عجین شوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر تبیین اهمیت نماز عید قربان، عید غدیر و عید فطر، خاطرنشان کرد: باید با اقشار جامعه ارتباط برقرار کنیم و اهمیت نمازهای عید را برای آنها تبیین نماییم و در این راستا از ظرفیت رسانه‌ها و ائمه جمعه به درستی بهره بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های عید قربان باید برای آحاد جامعه جاذبه داشته باشد، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای عید قربان باید به گونه‌ای باشد که برای آحاد جامعه جاذبه داشته باشد و در این راستا نگاه‌ها نباید صرفاً به شهر قزوین متمرکز باشد بلکه باید به تمام استان معطوف باشد.

آیت‌الله عابدینی بر توجه حداکثری به عرصه‌های تبلیغاتی مانند رسانه‌ها، صدا و سیما و فضای مجازی تاکید کرد و گفت: صدا و سیما و رسانه‌های استان در برنامه‌های قبلی مانند نماز عید فطر تلاش‌های بسیاری داشتند و امیدواریم برای نماز عید قربان نیز تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: جا دارد یک جلسه ویژه با رسانه‌ها برای هماهنگی‌های بیشتر برای اطلاع‌رسانی و پوشش مراسم داشته باشیم و آن عزیزان را با جدیت بیشتر پای کار بیاوریم و از ظرفیت آنها برای اطلاع‌رسانی در فضای مجازی نیز استفاده کنیم.

وی در پایان اذعان کرد: تأکید دین بر یکپارچه برگزار شدن نمازهای عید و نماز جمعه است و همه باید برای باشکوه‌تر برگزار شدن نماز عید قربان پای کار باشیم.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها