خبرهای داغ:
اصلی بیگی گفت: حرکت­‌های جهادی زمینه ترویج فرهنگ های اصیل اسلامی را فراهم می­‌سازد و فصل جدیدی از الگوی مناسب برای بستر تربیت مدیران ارزشمند نظام اسلامی را فراهم می‌آورد و برگزاری این اردوها می‌تواند زمینه عمران و آبادی روستاهای محروم در زمینه‌های مختلف را فراهم کند.
کد خبر: ۹۱۶۰۸۱۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

به گزارش بسیج، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین و هیت همراه از اردوهای جهادی شهرستان قزوین که در مناطق سیل زده لرستان به جهت ساخت و مرمت منازل هموطنان عزیزمان، مشغول خدمات رسانی هستند، بازدید کرد.

زین العابدین اصل بیگی در این بازدید ضمن عرض خداقوت به تمامی جهادگران گفت: اردوهای جهادی با هدف یاری رسانی به مناطق سیل زده برگزار می شود که مشکل منزل هموطنان عزیزمان تا قبل از فصل سرما برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: دو گروه جهادی از شهر اقبالیه و منطقه اقبال شرقی روز جمعه ۵ مرداد ماه از حوزه استحفاظی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) به مدت ده روز به این مناطق اعزام شدند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین بیان کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین با اعزام گروههای جهادی در طول سال باید ۲۰ واحد را مرمت و بازسازی کنند که بعد از این گروه جهادی دو گروه دیگر آماده اعزام به این مناطق می باشند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین اظهار کرد: حرکت­‌های جهادی زمینه ترویج فرهنگ های اصیل اسلامی را فراهم می­‌سازد و فصل جدیدی از الگوی مناسب برای بستر تربیت مدیران ارزشمند نظام اسلامی را فراهم می‌آورد و برگزاری این اردوها می‌تواند زمینه عمران و آبادی روستاهای محروم در زمینه‌های مختلف را فراهم کند.

وی در خاتمه هدف از برگزاری اردوهای جهادی را لبیک گفتن به فرمان فرماندهی کل قوا‌ مبنی بر کمک به مردم مناطق محروم کشور همچنین مناطق سیل زده دانست و یادآور شد: ما ایرانیان خصلت خیرخواهی و کمک رسانی همیشه در خون و وجودمان است.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها