خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از اعزام 10 گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۰۸۰۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، عیسی برجی، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به بیماران نیازمند، 10 گروه جهادی پزشکی بسیج به مناطق محروم استان اعزام خواهد شد. 

وی افزود: اولین گروه جهادی پزشکی (11 مرداد) سال جاری به منطقه بهکده رضوی مانه و سملقان به مدت یک روز اعزام خواهد شد.

برجی اضافه کرد: این گروه متشکل از یک پزشک، یک روانشناس، یک کارشناس بهداشت و 10 نفر از دانشجویان پرستاری در بحث غربالگری و آموزش است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: گروه دوم از 12 مرداد تا 16 مرداد ماه سال جاری به 5 روستای منطقه دشت گرمه اعزام و خدمت رسانی خواهند کرد.

برجی با بیان اینکه فعالیت این گروه جهادی در حوزه دندانپزشکی است، اظهارداشت: این گروه متشکل از 15 دندانپزشک و دانشجوی پرستاری است.

وی در ادامه از اعزام گروه جهادی "فائزین" از 20 مرداد تا 26 مرداد سال 98 به 15 روستای منطقه حصارچه راز و جرگلان خبر داد و خاطرنشان کرد: این گروه متشکل از ۴۰ متخصص و دندانپزشکی است که با نظارت تخصصی بسیج جامعه پزشکی صورت می گیرد.

برجی همچنین از اعزام گروه جهادی دانشجویی متشکل از دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی و متخصصان به مدت ۱۰ روز در ۱۵ روستای منطقه  قوشخانه شیروان از 20 تا 30 مرداد ماه سال جاری جهت ارائه خدمات بهداشتی ، درمانی و پزشکی خبر داد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 53 تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون، 14 تیم پزشکی به مناطق سیل زده خراسان شمالی، لرستان و گلستان و 5 گروه جهادی پزشکی نیز به مناطق محروم استان جهت خدمت رسانی و ویزیت رایگان بیماران نیازمند اعزام شده اند.

برجی افزود: از ابتدای سال 98 در قالب اعزام های طرح شهید رهنمون به 7604 نفر ، گروه های جهادی پزشکی به 4743 نفر و گروه های اعزامی به مناطق سیل زده به 1916 نفر بیمار نیازمند و محروم خدمات پزشکی ارائه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها