مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

ویزیت 12 هزار و 49 نفر در هیرمند

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در قالب طرح جهاد همبستگی تعداد 12 هزار و 49 نفر در مناطق سیل زده سیستان از خدمات ویزیت رایگان بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۱۶۰۸۰۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

فاطمه کمیلی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در راستای اجرای طرح جهاد همبستگی تعداد ۱۰ تیم چند تخصصی در روستای سیل زده نمرودی از توابع شهرستان هیرمند خدمات درمانی، بهداشتی و پزشکی را به صورت رایگان به سیل زدگان ارائه کرده است.

وی افزود: به منظور ارتقا سطح سلامت سیل زدگان تعداد ۲ تیم عمومی در روستای شندل شهرستان هیرمند به مردم این روستا خدمت رسانی کرده اند.

کمیلی بیان کرد: اعزام یک پزشک عمومی جهادگر به منطقه سیل زده خوزستان و ارائه خدمات پزشکی به مدت یک هفته، ویزیت ۱۲ هزار و ۴۹ سیل زده در سیستان، توزیع داروی رایگان بین ۵۶۹ بیمار در مناطق سیل زده روستا‌های شندول و نمرودی، از اقدامات انجام شده سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در سطح کشور و استان بوده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در ادامه تصریح کرد: ارسال داروی رایگان به مناطق سیل زده خوزستان به ارزش ۷۵ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال، ارسال داروی رایگان به ارزش دارویی ۲۴ میلیون و ۷۹۷ هزار ریال به روستای شندل، و ارسال داروی رایگان به ارزش ۵۱ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۱۰۰ ریال به روستای نمرودی از دیگر خدمات ارائه شده بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان به سیل زدگان در راستای اجرای طرح ملی جهاد همبستگی بوده است
ارسال نظرات