هدف اصلی از برگزاری این کنفرانس، هم افزایی دانش و انتشار یافته های نو و بدیع در زمینه های مختلف تکنولوژی و مهندسی به جهت آشنایی و تبادل جدیدترین دستاوردهای علمی و تجارب کاربردی و بررسی چالش­های علمی و اجرایی در فرایند کاربرد آن از تمام مناطق جغرافیایی، می باشد.
کد خبر: ۹۱۶۰۷۸۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در جهان امروز،پیشرفت و توسعه کشورها درسطح کلان و سازمان ها در سطح خرد ، در گرو ارتقاء سطوح دانش و فناوری است و بر همین اساس شاهد هستیم که اغلب کشورها و سازمان های قدرتمند بیش از پیش توجه خود را به امر به روز رسانی علوم مرتبط معطوف داشته و رسالت تبیین جایگاه واقعی نتایج و پیشنهادات کاربردی پژوهش ها در سیر توسعه سازمانهای خود را عهده دار هستند.

از این رو هدف اصلی از برگزاری ششمین کنفرانس همچون کنفرانس های اول و دوم و سوم و چهارم و چهارم، هم افزایی دانش و انتشار یافته های نو و بدیع در زمینه های مختلف تکنولوژی و مهندسی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸ در شهر رشت ، به جهت آشنایی و تبادل جدیدترین دستاوردهای علمی و تجارب کاربردی و بررسی چالش­های علمی واجرایی در فرایند کاربرد آن از تمام مناطق جغرافیایی ، در سطح کشوری برگزار می گردد.

از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس ، بررسی جدیدترین شیوه های نوآورانه و ایده های بکر در حیطه های مختلف علوم و تکنولوژی و زمینه های بین رشته ای از تمام مناطق جغرافیایی ، در سطح ملی می باشد.

این کنفرانس از طرف بسیاری از دانشگاه ها ،سازمان ها و مجامع علمی حمایت علمی شده است.در این راستا کمیته علمی واجرایی کنفرانس ، از تمامی اساتید ، پژوهشگران و مسئولان اجرایی دعوت می نمایند مقالات خود را که حاوی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در محورهای اصلی کنفرانس و یا زمینه های مرتبط می باشد به صورت فردی و یا با مشارکت گروهی به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند .

 

ارسال نظرات