خبرهای داغ:
رئيس سازمان بسيج مساجد و محلات استان سمنان:
مرتضی غفاری با بیان اینکه آيات و روايات بسيار زيادی بر مسئله مساجد تأكيد دارند گفت : جوانان از ارکان و ستون مساجد در جامعه امروز هستند.
کد خبر: ۹۱۶۰۷۷۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج از سمنان، مرتضی غفاری رئيس سازمان بسيج مساجد و محلات استان سمنان در جلسه شورای عالی امور عالی مساجد استان سمنان گفت : این جلسه در راستای هم افزایی ارکان مسجد برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی برگزار شد.
وی با بیان اینکه آيات و روايات بسيار زيادی بر مسئله مساجد تأكيد دارند افزود : با نگاهی به کلام رهبری می توان گفت جوانان امروز از مهم ترین توانمندهای پیشرفت کشور در زمینه مختلف اند و باید به آنان اعتماد کرد.
غفاری با بیان اینکه فعاليت های مسجد با محوريت خدمت رسانی به مردم است و سازمان اوقاف و امور خیریه، سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان برنامه های زیادی برای جذب جوانان به مساجد دارند تصریح کرد : یکی از برنامه های بسیج مساجد تعامل اقشار با جوانان است که طی این جوانان با مدارک مختلف در زمینه های مرتبط به مردم کمک رسانی می کنند.
رئيس سازمان بسيج مساجد و محلات استان سمنان با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه استان سمنان در نظر دارد از جوانان برای هیئت امنای مساجد استفاده کند گفت : سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در نظر دارد از جوانان جهت نشاط در محله از محور مسجد استفاده کند.
گفتنی است، مهم ترین مصوبه این جلسه همایش استانی ارکان مساجد جهت هم افزایی مسئولین ادارت مرتبط بامساجد در روز عید غدیر و روز مسجد بود.

جوانان از ارکان مساجد در جامعه امروز هستند

جوانان از ارکان مساجد در جامعه امروز هستند

جوانان از ارکان مساجد در جامعه امروز هستند

جوانان از ارکان مساجد در جامعه امروز هستند

ارسال نظرات
پر بیننده ها