خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر کل امداد فارس خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد استان فارس از رشد ۴۹ درصدی پرداخت صدقه در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۰۷۷۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس با اشاره به کمک های ‏شایان توجه مردم و نیکوکاران به نیازمندان تحت حمایت این نهاد، گفت: ‏در 4 ماهه ابتدایی امسال پرداخت صدقات 49 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار استان در طی این مدت 93 میلیارد و 746 میلیون ریال به نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند، یادآور شد: در 4 ماهه ابتدایی سال گذشته مردم نیکوکار فارس 63 میلیارد و 38 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده بودند که در مدت مشابه امسال شاهد رشد قابل توجهی بودیم.

بذرافشان در ادامه افزود: در تیرماه امسال 126 درصد تحقق برنامه و در 4 ماهه ابتدایی سال نیز 122 درصد تحقق برنامه را در جمع آوری صدقات شاهد بودیم.

مدیر کل امداد فارس گفت: شهرستان جویم از لحاظ رشد پرداخت صدقات و منطقه 5 شیراز از لحاظ حجم درآمد صدقات در 4 ماهه ابتدایی امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رتبه اول را در استان به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به میزان جمع آوری صدقات و افزایش آن نسبت به سال گذشته ، اظهار کرد:این میزان رشد ، نشان دهنده افزایش اعتماد مردم به این نهاد است ، که با وجود داشتن مشکلات معیشتی و اقتصادی ، همچنان صدقه را به عنوان سنتی حسنه در زندگی خود پذیرفته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها