حجت الاسلام سنجیده گفت: جوانان در محیط های درسی و دانشگاهی باید به درس و علم و روحیه انقلابی و اسلامی حداکثر اهمیت را بدهند.
کد خبر: ۹۱۶۰۷۴۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛  حجت الاسلام و المسلمین سنجیده در دیدار با بسیجیان حوزه مقاومت شهدای توره بر فراگیری تعالیم قرآن خصوصاً در سنین نوجوانی و جوانی تاکید و تصریح کرد: تهذیب نفس باید از جوانی صورت گیرد زیرا انسان در پیری اراده چندانی برای تهذیب نفس نخواهد داشت.

وی، اهتمام به علم آموزی و داشتن روحیه انقلابی را از وظایف جوانان عنوان کرد و ادامه داد: جوانان در محیط های درسی و دانشگاهی باید به درس و علم و روحیه انقلابی و اسلامی حداکثر اهمیت را بدهند.

امام جمعه توره به جوانان توصیه کرد: در حرکت‌های ملی پیشرو باشند و با دشمن شناسی و دشمن ستیزی همواره تیرهای فتنه دشمنان را خنثی کنند.

ایشان گفت: دشمن بداند که جوانان امروز ما با جوانان اوایل انقلاب تفاوتی ندارند و انقلابی هستند انقلابی بودن و انقلابی‌گری به آن است که مواضع اسلامی و انقلابی را قاطعانه و بدون تردید بیان کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سنجیده  مهمترین و بارزترین اخلاق امامان معصوم را بصیرت شناسی و جبهه شناسی آنان دانست و اظهار کرد:  آنها با نگاه ریز بینانه عصر و زمان خود را بررسی و تحلیل می کردند و بهترین روش برای پایداری اسلام ناب محمدی را در تربیت و تبلیغ دین قرار می دادند.

وی اضافه کرد: این می تواند در عصر کنونی هم صدق کند زمانی با اسلحه به جنگ دشمن رفتیم و جنگ رو در رو انجام شد اما اکنون نبرد فرهنگ هاست.

ایشان خاطرنشان کرد: فرهنگ باطل در جبهه فرهنگی به مبارزه با فرهنگ اسلامی پرداخته است پس دفاع لازم و ضروری است.

لازم به ذکر است وی در پایان سخنان خود  ضمن اهدای جوایز به مدال آوران بسیجی رشته های ورزشی از تشکیل تیم ورزشی رزمی در سالن ورزشی شهدای نهرمیان خبر داد و بیان داشت: بسیجیان می توانند با ارائه مدارم لازم به پایگاه مقاومت جند ا... نهرمیان در این کلاس های ورزشی شرکت نمایند.

ارسال نظرات