فرمانده سپاه روح الله گفت: تهیه بیش از 30 مستند در راستای برگزاری کنگره،تهیه بیش از 130 عنوان کتاب و برگزاری کارگاه واقعه غدیر و همچنین اجرای 20 گروه تئاتر خیابانی در راستای برگزاری کنگره پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۱۶۰۶۳۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در سومین جلسه ستاد کنگره ملی نقش امام(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی با اشاره به سختی هایی که در دوران دفاع مقدس پشت سر گذاشته شده ایم گفت: بیش از 36 کشور جهان در جهت مقابله با انقلاب اسلامی پشت سر عراق ایستادند و همه جانبه از جنگ علیه ایران حمایت کردند.

وی با تأکید بر اینکه در دفاع مقدس عامل مردمی و قدرت بی نظیر مردم سبب پیروزی در عملیات ها شد افزود: پس از اینکه قطعنامه پذیرفته شد و امام بعد از آن سخنرانی نداشتند منافقین ملعون با طرح عدم فرصت به جهوری اسلامی با قرار دادن 5 هدف از جمله گرفتن سرپل ذهاب، اسلام آباد، همدان، قزوین و تهران عملیات را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی مهمترین دلایل پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس را وجود تقوای الهی،اخلاص و شجاعت آنها دانست و گفت: همچنین عواملی چون عمل به بیانات امام و رهبری،وحدت نیروهای انقلابی با مردم و خالصانه کار کردن نیز از دیگر عوامل مهم بود که مورد توجه می باشد.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و عزت به سر می برد افزود: توجه به تمدن اسلامی باید از اهداف مهم ما باشد و در گام دوم انقلاب اسلامی با وحدت و همدلی باید جایگاه والای نظام اسلامی را بیش از گذشته حفظ کنیم.

سردار کریمی برگزاری کنگره ملی نقش امام(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی را با هدف تجلیل از قهرمانان اصلی این کشور دانست و گفت: ضرورت دارد اهداف این کنگره که معرفی راه امام و شهدای انقلاب اسلامی است برای مردم و به خصوص نسل جوان تبیین شود.

وی ضرورت پرداختن به مسائل اعتقادی را در کنگره امری لازم و ضروری خواند و بیان داشت: سنت الهی این است که پس از گذر از سختی‌ها موفقیت ها به دست خواهد آمد و در این راه قطعا نصرت الهی نصیب حال ما خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه 8 اجلاسیه اصلی در ذیل کنگره تعریف شده بیان داشت: تاکنون 146 جلسه در راستای برگزاری کنگره تشکیل شده است و ما هدف را بیشتر برای کار عمقی گذاشته ایم و سعی می کنیم از کارهای تبلیغی پرهیز کنیم.

وی در این خصوص ادامه داد: 70 برنامه فرهنگی در راستای کنگره برنامه ریزی شده و همچنین اجرای 20 گروه تئاتر خیابانی نیز پیش بینی شده است که تعداد 60 گروه در فضای مجازی در راستای اهداف کنگره شهدای استان فعالیت می کنند.

وی در این خصوص تصریح کرد: تهیه بیش از 30 مستند در راستای برگزاری کنگره،تهیه بیش از 130 عنوان کتاب و برگزاری کارگاه واقعه غدیر که بیش از 110 شهرستان هفته گذشته در این راستا آموزش دیده اند از جمله برنامه های در دستور کار می باشد.

سردار کریمی در پایان خاطر نشان کرد: به جهت اهمیت برگزاری کنگره ملی نقش امام(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی به عنوان یک برنامه ملی ضرورت دارد کلیه دستگاه های اجرایی نقش موثری در برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه داشته باشند و در جلسات نیز حضور مستمر و موثر پیدا کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات