امام جمعه شاهرود با بیان اینکه سرمایه های اصلی دانشگاه اعضای هیات علمی و دانش و مهارت و سایر نیروی انسانی و ضرورت به کارگیری این پتانسیل ارزشمند است گفت: راه مقابله با کاهش درآمد ناشی از کاهش دانشجو در دانشگاهها تقویت ارتباط با صنعت و تولید در دانشگاه است.
کد خبر: ۹۱۶۰۶۱۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در دیدار رئیس و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ضمن عرض خیر مقدم به رئیس واحد شاهرود و معاون فرهنگی این دانشگاه گفت: مسؤولین دانشگاه ارتباط خوبی با مسؤولین شهر و مردم برقرار کرده اند که این باعث خرسندی است و خوب است که این رویه حفظ شود و گسترش پیدا کند.
امام جمعه شاهرود ضمن اعلام آمادگی جهت مساعدت و کمک بیشتر به دانشگاه در رسیدن به اهداف ارزشمند خود و تشکر ویژه از رئیس دانشگاه بابت همراهی با برنامه‌های شهرستانی از جمله سالگرد شهادت امام صادق (ع) و شهدای روحانیت شاهرود توجه بیشتر مسؤولین به امور فرهنگی را به ویژه در زمینه حفظ شؤونات و عفاف خواستار شد.
امینی با تایید این موضوع که سرمایه‌های اصلی دانشگاه اعضای هیات علمی و دانش و مهارت و سایر نیروی انسانی از جمله کارکنان و دانشجویان می‌باشند ضرورت به کارگیری این پتانسیل ارزشمند را خواستار شد و خاطر نشان کرد: راه مقابله با کاهش درآمد ناشی از کاهش دانشجو در دانشگاه‌ها تقویت ارتباط با صنعت و تولید در دانشگاه است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: همکاری متقابل دانشگاه آزاد اسلامی با سایر سازمان‌ها و صنایع در سطح شهرستان شاهرود منتج به ارتقای وضعیت دانشگاه و صنایع شود و هر دو طرف باید از توانایی‌های هم حداکثر بهره برداری را در جهت حفظ منافع خود و منافع شهرستان و منافع ملی به کار گیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها