استاندار مرکزی گفت: بیش از ۳ کیلومتر بازسازی جاده روستاهای این منطقه امروز کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۰۶۰۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در مراسم کلنگ زنی بازسازی جاده تالاب میقان گفت: بیش از ۳ کیلومتر بازسازی جاده روستاهای این منطقه امروز کلنگ زنی خواهد شد و این جاده که استانداردهای لازم را ندارد و باعث نگرانی های اهالی این روستاها شده تا پایان شهریور ماه اصلاح خواهد شد.

وی در این خصوص افزود: یکی دیگر از اهدافی که این پروژه بازسازی دنبال می کند دسترسی سریعتر و بهتر برای سایر شهروندانی است که برای استفاده از ظرفیت های گردشگری تالاب میقان می آیند است چراکه تالاب یکی از نقاط گردشگری مهم استان مرکزی می باشد.

استاندار مرکزی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های گردشگری تالاب میقان بیان داشت: امیدواریم با استاندارد سازی این جاده سایر مردم استان و به خصوص شهر اراک اهمیت بیشتری به تالاب میقان دهند و از ظرفیت های آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه ای که برای این پروژه در نظر گرفته شده ۶ میلیارد تومان است گفت: شرکت املاح این هزینه را تقبل می کند و امروز چندین مورد از کارهای خوب آنها افتتاح خواهد شد که همه آنها با هدف بهبود شرایط محیط زیستی انجام می شوند.

آقازاده در پایان خاطر نشان کرد: نگرانی هایی که در خصوص ضایعات شرکت وجود داشت با خرید پمپ که توسط شرکت انجام شده برطرف می شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات