خبرهای داغ:
حجت الاسلام رصاف با بیان اینکه هنوز هیچ رسمیتی مبنی بر تأئید خبر امام جمعه کازرون از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس نشده است گفت: تا اعلام رسمی از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، حرفی برای گفتن ندارم.
کد خبر: ۹۱۶۰۵۴۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

حجت الاسلام امین رصاف در گفتگو با بسیج، ضمن گلایه از رسانه هایی که خبر تعیین امام جمعه کازرون را منعکس کردند اظهار داشت: این قضیه هنوز در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس به قطعیت نرسیده و تا اعلام این شورا، هیچ چیز معلوم نیست.

وی با تصریح اینکه تا اعلام نظر شواری سیاستگذاری ائمه جمعه هیچ صحبتی با رسانه ها نخواهد داشت، از مردم فهیم کازرون که تاکنون در غم از دست دادن امام جمعه مردمی خود صبر پیشه کرده اند، خواست تا باز هم صبوری پیش بگیرند و تا اعلام شورای سیاستگذاری خویشتن دار باشند.

به گزارش بسیج، روز قبل یک پایگاه خبری محلی، از انتصاب ایشان به عنوان امام جمعه جدید شهرستان کازرون خبر داده بود. متن این خبر به شرح زیر است:

بعد از شهادت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدخرسند، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از بین علمای کازرون شخصیت های متعددی را بررسی کرده و در نهایت حجت الاسلام والمسلمین امین رصاف را به عنوان امام جمعه جدید شهر کازرون انتخاب کردند.

مشی شورای سیاستگذاری بر انتخاب افراد جوان می باشد؛ چون در دیدار با رهبر معظم انقلاب؛ ایشان به حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری دستور داده اند که امام جمعه ای که سن آنها از شما بیشتر باشد انتخاب نکنید و لذا برخی از علمای سرشناس شهر به این علت انتخاب نشدند.

برخی دیگر نیز از علماء به علت مشکلات موجود در کازرون، شاید نتوانند محور وحدت شوند و شاید انتخاب آنها موجب اختلاف بین نیروهای مردمی و  انقلابی شود نیز کنار گذاشته شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها