دوچرخه‌سواران اشکذری با حمایت موسسه حیات پاک شهرستان مسیر ۴۰۰ کیلومتری شهر‌های رامسر تا بهشهر را رکاب زدند.
کد خبر: ۹۱۶۰۵۴۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ ابوالفضل زارع نژاد  رکاب‌زن اشکذری از پایان رکاب زنی حدفاصل شهر‌های رامسر تا بهشهر خبر داد.  زارع نژاد با اشاره به همراهی سید علی بمان میر دهقان در این سفر با وی، گفت: این سفر در تاریخ ۳۱ تیرماه آغاز شد.
وی اضافه کرد: در آغاز این سفر دوچرخه‌های خود را  با اتوبوس به شهر رامسر بردیم و مسیر رامسر تا بهشهر (غرب تا شرق) مازندران را رکاب زدیم.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از موسسه حامیان حیات پاک شهرستان اشکذر برای حمایت‌های این موسسه گفت: این حرکت با شعار “هوای پاک با حمایت از آب‌وخاک” آغاز شد و با رکاب زنی مسافت ۴۰۰ کیلومتری به پایان رسید.
ابوالفضل زارع نژاد از رکاب زنی  در مسیر‌های حدفاصل  ۳ کشور ترکیه، گرجستان و باکو با محوریت صلح جهانی و شعار “هوای پاک با حمایت از آب‌وخاک” به‌عنوان برنامه بعدی این گروه خبر داد و افزود: برای پیمودن این مسیر نیازمند حمایت هستیم که امیدوارم با حمایت‌های مسئولان و خیرین شهرستان اشکذر این برنامه انجام شد.
خاطرنشان می‌شود ابوالفضل زارع نژاد و سید علی بمان از خبرنگاران و همکاران سایت خبری و پایگاه اطلاع‌رسانی اشکذر خبر هستند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات