حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در همایش اخوت فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و مسئولین نمایندگی رده ها، خدامحوری، وجود رهبری و ولایت مداری مردم را سه مولفه مهم قدرت ایران دانست.
کد خبر: ۹۱۶۰۵۲۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
خدامحوری، وجود رهبری و ولایت مداری مردم، سه مولفه قدرت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، همایش اخوت سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ،  حجت الاسلام نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در این سپاه، و جمعی از فرماندهان و مسئولین نمایندگی رده ها، دوشنبه 7 مرداد ماه در سالن شهید رشادی این سپاه برگزار شد. 

در این همایش سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، حفظ وحدت و همبستگی نیروهای مسلح بخصوص نیروهای سپاه تهران بزرگ را از اهداف تشکیل این همایش اعلام کرد. 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه ضمن سخنانی پیرامون برشمردن نعمت ها خداوند، انقلاب اسلامی ایران را نعمت بزرگی از سوی پروردگار دانست و ادای دِین و تکلیف توسط مسئولین را در هر منصبی که هستند به عنوان شکر این نعمت بزرگ خواند.

وی افزود: جنگ بین حق و باطل مخصوص امروز و دیروز نیست بلکه پیکار جبهه حق و باطل جزو سنت های الهی است که در همه ادوار تاریخ بوده و امروزه هم به جهت حرکت رو به رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی، دشمنان همواره درصدد خدشه وارد کردن به این جریان انقلابی هستند و اساسا این جنگ نه بر سر زمین، بلکه بر سر اصل موجودیت نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: یکی از استراتژی های بکار گرفته شده توسط دشمن، «دکترین مهار» است که از این طریق بتوانند قدرت ایران را در سطح جغرافیای ایران محدود کنند و نفوذ منطقه ای آن را بکاهند. 

حاجی صادقی در پایان تصریح کرد: دشمن از طریق راهکارهایی نظیر جنگ های نیابتی و همچنین نفوذ افراد و جریان های خرابکار در داخل کشور می خواهد مسیر رو به رشد انقلاب اسلامی را متوقف کند ولی از آنجا که رویکرد نظام اسلامی برگرفته از سه مولفه ی مهم خدامحوری و معنویت محوری، وجود رهبری و ولایت فقیه و همچنین ولایت مداری مردم است توانسته به فضل خدا چهلمین سال حیات خود را با سربلندی و موفقیت پشت سر بگذارد.       

ارسال نظرات