خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: شبکه سازماندهی شده که با بهره‌گیری از پشتیبانی‌های مالی دشمنان درصدد ترویج فرهنگی غرب و ابتذال در بین زنان جامعه بودند پس از رصد اطلاعاتی در یک عملیات موفق در استان همدان دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۱۶۰۴۹۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

انهدام شبکه سازماندهی شده ترویج سبک زندگی غربی در همدانعلی‌اکبر کریمپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به تهدیدات دشمن در فضای مجازی اظهار داشت: گروه‌هایی در فضای مجازی و حقیقی به صورت شبکه‌ای اقدام به عضوگیری از بانوان و دختران همدانی می‌کردند تا آنان را برای حضور در میهمانی‌ها  و مراسمات خاص با اهداف ضد فرهنگی آماده سازند.

وی با تاکید بر تلاش فروان در راستای انهدام این شبکه گفت: دشمنان نظام سعی در ایجاد موج رسانه‌ای با ترویج سبک زندگی غربی دارند که با انهدام و دستگیری این شبکه به اهداف شوم خود نرسیدند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تشریح فعالیت این شبکه گفت: مدیران این مراسمات برای دعوت از میهمانان خود که غالبا از بانوان فرهنگی، آرایشگران و خانم‌های خانه‌دار بودند اقدام به ایجاد کانال‌هایی در فضای مجازی با عناوین مختلف کرده و با ذکر شرایط و تبلیغات خاص از مدعوین خود برای حضور در میهمانی‌ها دعوت می‌کردند.

وی اضافه کرد: متولیان برگزاری این مراسم با ذکر شرایطی چون عدم حضور وسایل صوتی و تصویری، عدم حضور فرزندان ذکور و... اعتماد فرد مدعو را جلب کرده و اقدام به برگزاری میهمانی‌هایی کاملاً تشریفاتی در بهترین هتل‌ها و تالارهای شهر همدان می‌کردند.

کریم‌پور افزود: محتوای مراسمات برگزار شده رقص و پایکوبی بانوان، دعوت از خانم‌های خواننده (همراه با سرو مشروبات الکلی برای این افراد)، دعوت از خانم‌های رقاص از تهران و شهرستان‌های دیگر بوده و مراسم دنس و پارتی به سبک کشورهای خارج برگزار می‌کردند.

وی با اشاره به یکی از شگردهای تبلیغاتی این شبکه گفت: آنها در تبلیغات خود از افراد مدعو می‌خواستند ساعاتی از شوهر و فرزندان خود دور شده و فقط به خودشان فکر کنند و شاد باشند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: این شبکه سازماندهی شده که با بهره‌گیری از پشتیبانی‌های مالی دشمنان داخلی و خارجی درصدد ترویج فرهنگی غرب و ابتذال در بین زنان جامعه بودند پس از رصد اطلاعاتی در یک عملیات موفق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: طی هماهنگی‌های قضایی انجام شده 20 نفر از این افراد مورد برخورد، توجیه و ارشاد قرار گرفتند.

کریم‌پور در پایان ضمن تاکید بر حفظ بنیان خانواده در مقابله با هجمه‌های اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد: خانواده‌ها باید در مقابله با این هجمه‌ها هوشیار باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات