مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) با بیان اینکه دشمنان اعتراف کردند که قدرتی که در بسیج نهفته، توان مقابله با یکایک ارتش های کلاسیک جهانی را دارد ،گفت:"بصیرت" و "موقعیت شناسی" از شاخصه های تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۱۶۰۴۹۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام افشار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین (ع) کرج در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : عظیم ترین امتیاز بسیج داشتن نیروهایی با بصریت و موقع شناس و مومن و ولایی است.

وی افزود : یکی از سازمان‌های زیرمجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یکی از مهم‌ترین بازوهای قدرت جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌رود که مأموریت جذب، آموزش، سازماندهی و به کارگیری نیروهای داوطلب مردمی را در راستای تحقّق اهداف انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن را بر عهده دارد.

حجت الاسلام افشار تصریح کرد : تحقق فرمایش حضرت امام روح‌ الله خمینی مبنی بر تشکیل بسیج ایجاد توانایی‌ها و آمادگی‌های لازم دفاعی در آحاد مردم در دفاع از کشور ایجاد توانایی‌های لازم رزمی در نیروهایی که توانایی شرکت در عملیات‌های کلاسیک و بزرگ را دارند ایجاد توانایی‌های لازم در آحاد مردم به منظور کمک به هنگام بروز بلایا و حوادث غیر پیش بینی بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین(ع) کرج اظهار داشت : فرمان حضرت امام برای تشکیل بسیج شبیه به یك معجزه بود و تصور آن را نمی توان كرد كه تشكیل یك ارتش چند میلیونی با این هزینه كم چگونه تحقق یافت و ما فقط امكان تحقق دستور امام، مبنی بر تشكیل ارتش 20 میلیونی را در بسیج می بینیم. من فكر می كنم واقعا آن خلوص و نیت پاك حضرت امام بود كه با الهام خداوند، بسیج را به وجود آورد ، تعبیر بسیار زیبایی امام داشت كه بسیج شجره طیبه است و این مطلب ریشه قرآنی دارد و نباید تردید داشت كه این الطاف الهی بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان اعتراف کردند که قدرتی که در بسیج نهفته، توان مقابله با یکایک ارتش های کلاسیک جهانی را دارد ،گفت:"بصیرت" و "موقعیت شناسی" از شاخصه های تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام افشار با اشاره به خدمات چهل ساله بسیج افزود : هر چه از عمر این نهاد مقدس می گذرد آثار خدمات و ارزش آن بیشتر آشكار می شود و من فكر می كنم اگر بسیج در این كشور نبود و این بسیجی ها را ما در مملكت نداشتیم چه می شد، ما باید همیشه این در نظرمان باشد كه بسیج بود كه هزاران مشكل این كشور را حل كرد و با تلاش آنها بود كه ما این همه توطئه ، ناامنی و فساد را از سر راه برداشتیم.

نماینده ولی فقیه در پایان تصریح کرد: استقبال جوانان از برنامه های بسیج بسیار بالا است و ما شاكریم كه این اشتیاق در جوانان از ابتدای تشكیل بسیج بوده و همیشه در تمام مقاطع انقلاب از دفاع مقدس تا كنون جوانان غیور ما در صحنه بوده اند و ما باید تمام تلاشمان را بكار گیریم تا این نعمت الهی را پاس داریم.

ارسال نظرات