مصطفی ایلام
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
حجت الا سلام علیمحمدی ، خاطرنشان کرد: جوانان ما امروز با مشکلات زیادی روبه رو هستند و تنها راه برون رفت از این مشکلات انس با قرآن است و جوانی که با قرآن انس داشته باشد راه و روش زندگی را به خوبی درک می کند و در تمام مراحل زندگی موفق خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۶۰۴۷۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الا سلام علیمحمدی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص نشست صمیمی با سربازان ، گفت: آینده­ ی اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی یک جامعه بستگی به ظرفیت جوانان آن جامعه دارد؛ به همان اندازه­ ای که جوانان یک جامعه، ظرفیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را فراگرفته باشند، به همان مقدار توقع یک جامعۀ مرفه، متکی به خود، تولیدگر و توانا را در آینده می­توانیم داشته باشیم.

وی بیان کرد: نشست با سربازان قطعا در حل مشکلات آنان موثر خواهد بود و فرماندهان با آنان از نزدیک گفتگو خواهند کرد در جریان مشکلات و خواسته های آنان قرار می گیرند و یک راه حل اساسی برای حل مشکلات پیدا می شود.

حجت الا سلام علیمحمدی ، افزود: ارتباط  نزدیک سرباز با فرمانده قطعا بر روحیات سرباز اثرگذار خواهد بود و سربازانی که با فرماندهان ارتباط نزدیک دارند با روحیه بهتر و تلاش بیشتر خدمت سربازی خود را طی می کنند و چه بسا این روحیه بعد از پایان خدمت سربازی هم در فرد نهادینه می شود.

وی خاطر نشان کرد: جوانان ما امروز با مشکلات زیادی روبه رو هستند و تنها راه برون رفت از این مشکلات انس با قرآن است و جوانی که با قرآن انس داشته باشد راه و روش زندگی را به خوبی درک می کند و در تمام مراحل زندگی موفق خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در پایان گفت: بایدتوصیه‌هایی که مقام معظم رهبری برای ایجاد تمدن نوین اسلامی مطرح کردند، مورد عمل و دقت مسئولان و نسل جوان قرار گرفته و در حوزه علم، پژوهش، معنویت، اقتصاد، عدالت، مبارزه با فساد، عزت ملی و سبک زندگی سرلوحه برنامه و کار مسئولان و نسل جوان در گام دوم قرار بگیرد که در این صورت یقینا ما به سرعت می‌توانیم به قله آرمان‌های انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

 

ارسال نظرات