خبرهای داغ:

دیدار شورای انسجام‌بخشی صنعت آب و برق استان همدان با خانواده شهید «مبارکی»

مدیران صنعت آب و برق استان همدان به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد با خانواده شهید «مبارکی» دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۶۰۴۷۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

دیدار شورار انسجام‌بخشی صنعت آب و برق استان همدان با خانواده شهید «مبارکی»به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت 5 مرداد ماه سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، مدیران عامل، مشاورین امور ایثارگران و فرماندهان بسیج شرکت‌های صنعت آب و برق استان همدان با خانواده سردار شهید «بهرام مبارکی» دیدار کردند.

رئیس شورای انسجام‌بخشی صنعت آب و برق استان همدان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عملیات مرصاد اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های شهدا است.

محمدمهدی شهیدی با بیان اینکه باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم، گفت: تکریم خانواده‌های شهدا وظیفه همگانی و یک فریضه‌ است چراکه ما هر چه داریم از شهدا و خانواده‌های آنان است.

در ادامه این دیدار نیز امیر خانزاده از رزمندگان دوران دفاع مقدس و همرزم شهید «مبارکی» به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت و در پایان با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید «مبارکی» تجلیل شد.

گفتنی است؛ شهید «بهرام مبارکی» سردار دلیر سپاه اسلام در آخرین ایام جنگ تحمیلی در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۶۷ در عملیات غرورآفرین مرصاد و درگیری با منافقین به مقام عظمای شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات