معاون حوزه علمیه اهل سنت محمدیه (ص) گیلان از مشارکت ۱۰۰ مسجد اهل سنت این استان در بازسازی گمیشان گلستان با محوریت سپاه قدس استان گیلان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۰۴۳۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام افندی سراج عباس‌زاده‌ناوی امروز در دیدار با علما و متنفذان منطقه سیل‌زده گمیشان گلستان اظهار کرد: مردم استان گیلان به‌ویژه مردم شهیدپرور شیعه و سنی شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و آستارا در ساخت مناطق سیل‌زده استان گلستان با محوریت سپاه قدس استان گیلان مشارکت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی در ایران اسلامی الگویی در جهان اسلام است، افزود: وحدت، مهربانی، برادری، کمک به همنوع از سفارش‌های بزرگان و علمای دین مبین اسلام است.

معاون حوزه علمیه اهل سنت محمدیه (ص) تالش با بیان اینکه خود را برادر و یاور مردم سیل‌زده استان گلستان می‌دانیم، گفت: ۱۰۰ مسجد اهل سنت در شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و آستارا پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم برای سیل‌زدگان گمیشان گلستان است.

عباس‌زاده‌ناوی با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات سپاه قدس گیلان به سیل‌زدگان اهل سنت در گمیشان گلستان بیان کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی باهمت سازمان بسیج مساجد و محلات گیلان دایر شده است.

به گفته وی، مردم استان گیلان با محوریت مساجد و همت ائمه جمعه و جماعات برای ساخت و نوسازی ۵۰۰ واحد مسکونی مناطق سیل‌زده گمیشان گلستان تلاش کرده و گروه‌های جهادی سپاه قدس گیلان در گلستان مستقرشده و فعال‌اند.

معاون حوزه علمیه اهل سنت محمدیه (ص) با دعوت از عموم مردم شیعه و سنی گیلان در اجرای طرح جهاد همبستگی ملی خاطرنشان کرد: کمک به مردم سیل‌زده اهل سنت گلستان نمونه‌ای از وحدت بی‌بدیل شیعه و سنی در کشورمان است.

ارسال نظرات