خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر گفت: سنگر‌های نماز جمعه برای آشنایی مردم با معارف الهی و بصیرت دینی و دفاع از محرومان و مظلومان و محراب مبارزه با استکبار است.
کد خبر: ۹۱۶۰۴۱۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیرامون علل هجمه بی رحمانه دشمن به ائمه جمعه و تریبون نماز جمعه عنوان داشت: نماز جمعه یک سنگر عبادی سیاسی است که افزون بر دعوت مردم به بندگی خداوند، براساس آیه «و لقد بعثنا فی کل امه رسول ان اعبدوالله و اجتنبوا الطاغوت» به مبارزه با طاغوت فرا می خواند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه طاغوتیان نگران تبیین خیانت ها، ظلم‌ها و ستم هایشان به مردم هستند، اظهار داشت: از آنجا که انقلاب اسلامی در راستای مبارزه با طاغوت بوده و توانسته دنیای استکبار را رسوا و برملا کننده توطئه هایش باشد، سنگر‌های ائمه جمعه همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی مورد هجمه دنیای استکبار قرار گرفتند؛ زیرا بزرگترین تریبون در انعکاس فریاد ملل مستضعف، مسلمان و انقلابی به جهانیان است.

حجت الاسلام رستگار خاطرنشان کرد: نماز جمعه به عنوان بزرگترین تریبون به جهانیان می‌گوید سعادت بخشی در بندگی خدا و مبارزه با طاغوت، زیر بار ظلم نرفتن، ظلم ستیزی و حمایت از مستضعفان جهان است؛ از این رو سنگر‌های نمازجمعه برای آشنایی مردم با معارف الهی و بصیرت دینی و دفاع از محرومان و مظلومان و محراب مبارزه با استکبار است.

وی با بیان اینکه دنیای استکبار همواره نماز جمعه و ائمه جمعه انقلابی را مورد هجمه قرار می‌دهد، گفت: رویکرد جوان گرایی رهبر انقلاب در انتخاب ائمه جمعه جوان افزون بر تکریم پیران و بزرگان با توجه به اینکه گام دوم انقلاب آغاز شده یک جهش به سوی تمدن اسلامی و جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان عنوان داشت: ضرورت دارد ائمه جمعه ضمن داشتن پختگی لازم پتانسیل جوانگرایی داشته باشند تا با افکار و اندیشه‌های جدید خود، جوانان را درک و سرعت عمل بیشتری در حرکت جامعه به سوی تمدن اسلامی ایفا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها