جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر:

جوانان ایران اسلامی با اقتدار جلوی دشمن ایستاده‌اند

سرهنگ عبدالرضا دشتی جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر گفت: امروز جوانان ما با عزت و مقتدرانه به واسطه چند کیلومتر تجاوز، پهباد فوق پیشرفته آمریکا را نابود می‌کنند که نشان از قدرت بالای دفاعی ایران است.
کد خبر: ۹۱۶۰۳۹۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز جوانان ما با عزت و مقتدرانه جلوی دشمن ایستاده‌اند.سرهنگ عبدالرضا دشتی  در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر  اظهار داشت: کشور ایران در دوران قاجار و پهلوی  و قبل از انقلاب ، دوران ذلیلی داشت و نزدیک به سه میلیون کیلومتر مربع از خاک کشور جدا شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ عبدالرضا دشتی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر اظهار داشت: کشور ایران در دوران قاجار و پهلوی  و قبل از انقلاب ، دوران ذلیلی داشت و نزدیک به سه میلیون کیلومتر مربع از خاک کشور جدا شد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب تمام خطاب رهبری به جوانان است،افزود: امروز جوانان ما با عزت و مقتدرانه به واسطه چند کیلومتر تجاوز پهباد فوق پیشرفته آمریکا را نابود می‌کنند که نشان از قدرت بالای دفاعی ایران است.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر با اقتدار، دو نفتکش انگلیسی را در حالی که مورد حمایت قدرت‌های جهان است توقیف کردیم، ادامه داد: دشمنان از ما بیمناک هستند  زیرا ما رهبری داریم که رفتارش برگرفته از قرآن است.

دشتی با تأکید بر اینکه اگر به قرآن مراجعه کنیم و از دشمن نترسیم، خدا  پشتیبان ما خواهد بود، عنوان کرد: امروز نه تنها سپاه قهرمان در اوج اقتدار قرار دارد، بلکه دستگاه اطلاعات ما نیز با دستگیری ۱۷ ابرجاسوس سیا  اقتدار خود را نشان داد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: اگر هماهنگی و اقتدار در بین مسئولان حکومتی و لشکری  ادامه پیدا کند و تقویت شود قطعا نابودی اسرائیل قبل از ۲۵ سال محقق می‌شود و آمریکا نیز نمی‌تواند کاری بکند.

وی با تأکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها با بسیج یادآور شد: بسیج مولود انقلاب است و در فضای مواجهه  نظام اسلامی با استکبار معادلات را تغییر داده است.

سرهنگ دشتی فزود: شهرستان دیر ظرفیت‌های بالایی برای رشد بیشتر دارد و انتظار داریم روز به روز این پیشرفت را شاهد باشیم.

گفتنی است در این آیین از تلاش‌های سرهنگ پاسدار عیسی داوریان قدردانی و سرهنگ ایرج سلیمانی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان دیر معارفه شد.

پایان خبر/

ارسال نظرات