معاونت عقیدتی سپاه ناحیه امام حسین (ع) در گفتگو با «بسیج»؛
معاونت عقیدتی سپاه ناحیه امام حسین (ع) ضمن برشمردن آیاتی از قرآن كریم تأكید كرد :بسیج برگرفته از آیات قرآن و کلام اهل بیت (ع) است.
کد خبر: ۹۱۶۰۳۸۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار علی وجیهی معاونت عقیدتی ناحیه امام حسین (ع) در گفت و گو با بسیج اظهار داشت: بسیج صاعقه مرگِ ستمگرانِ زمان، سِلاحِ رهاییِ محرومان، سوهانِ روحِ مستکبران، لشگرِ امامِ زمان و پشتیبانِ اسلام و مستضعفان در سراسرِ جهان است.

بسیج برگرفته از آیات قرآن و کلام اهل بیت(ع) است

وی افزود : بسیج اختصاص به یک منطقه جغرافیایی و یک منطقه انسانی و طبقاتی و قشری ندارد، همه جا است.

معاونت عقیدتی ناحیه امام حسین (ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی عاملی فوق العاده قدرتمند در بسیجِ توده های مردم و مبارزه با ظلم و استکبار است اظهار داشت : پیروزیِ انقلابِ اسلامی و مشاهده برخی تأثیرات آن در منطقه و امت اسلامی، علاوه بر آنکه زنگ خطری برای تهدید منافعِ استکباری مستکبران محسوب می شد، به یکباره همه رشته های دین ستیزان، دین گُریزان و مستکبرین را پنبه کرد.

وی تصریح کرد : به همین دلیل دین ستیزی که مدت ها در دستورِ کارِ مستکبران قرار داشته، شدت بیشتری یافت، زیرا فروپاشی ایدئولوژیک مقدمه سقوط فیزیکال یک نظام است. از آنجایی که مبارزه با انقلاب اسلامی تنها از طریق مبارزه فکری با دین، ممکن خواهد بود، دشمن اساس کارش را بر فروپاشی عقیدتی، روحی، اخلاقی و جسمی قرار داده.

پاسدار وجیهی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فتح الفتوحِ امام خمینی«ره» تربیت جوانان خدا جوی بسیجی بوده است تصریح کرد :معاونت عقیدتی ناحیه امام حسین (ع) با پرورش مربیان و عالِمان نخواهد گذاشت بیرقِ فتح الفتوح امام زمین بماند.

معاونت عقیدتی ناحیه امام حسین (ع) بیان کرد: مِدادُ العُلَماءِ مِن دِماءِ الشُّهَداءِ معنایش این است که عالِم است که می تواند در زمانه کنونی که تضعیف اسلام و نظام اسلامی از طریق مبارزه فکری در دستور کار دشمن قرار گرفته، بانگهداری نَفسِ خود و شناختِ زمانه و اوضاع و احوالِ حاکم برجامعه مسئولیت و ارشاد مردم را بر عهده بگیرد و قدم در تربیت نسل آینده بردارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مربیانِ بسیجیِ عقیدتی هتک دین را نمی پسندند، ترویج ابتذال را قبول ندارند. تضعیف ارکان نظام را بر نمی تابند وحدت را توصیه و اختلاف را نهی می کنند سو استفاده را ناشایست می دانند دین زُدایی راگناه و مبارزه با دشمن را افتخار می دانند بر عقلِ دشمنان خارجی می خندند و دشمنان داخل را نصیحت می کنند به مهاجمانِ فرهنگی هشدار و خود باختگانِ داخلی را به اعتماد به نفس دعوت می کنند و خلاصه غفلت را خطر ناک و هشیاری را بسیار ضروری می دانند.

 

 

خبرنگار بسیجی : رحمت نژاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها