خبرهای داغ:
مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم از برگزاری ۸۰ اردوی جهادی در سطح این استان در تابستان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۰۳۸۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سید علی سید میرزایی، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: علاوه بر این ها، ۳۰ اردوی جهادی ویژه بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان به همت گروه‌های جهادی قم برگزار می‌شود و همچنین در برخی استان‌های دیگر همچون سیستان و بلوچستان، فارس، مازندران، اصفهان و خوزستان و ... نیز ۲۰ اردوی جهادی دیگر بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، انجام می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این اردو‌ها بر اساس طرح اعتلای گروه‌های جهادی، تلاش به منظور محرومیت زدایی از مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق حاشیه ای، کم برخوردار و محروم استان قم است که انصافاً در طول این سال ها، جهادگران بسیجی در عرصه‌های گوناگون عمرانی، فنی، فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی، منشأ خدمات و برکات بسیاری بوده اند.

مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم همچنین با بیان این که در حال حاضر ۱۶۵ گروه جهادی از استان قم دارای شناسنامه جهادی هستند، گفت: یکی از برنامه‌های کلیدی سازمان بسیج سازندگی استان قم، تشکیل گروه‌های جهادی خدمت رسان محله محور و پایگاه محور است تا به یاری خدا به سمت تشکیل یک گروه جهادی برای هر پایگاه بسیج در سطح استان گام برداریم و این هدف در آینده نزدیک محقق شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها