صادقیان در جلسه نهج البلاغه خوانی در بافق:

ما باید مدیریت زمان داشته باشیم

صادقیان در جلسه نهج البلاغه خوانی در بافق گفت: ما باید مدیریت زمان داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۶۰۳۶۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ جلسه نهج البلاغه خوانی با حضور فرمانده پایگاه‌های حوزه مقاومت شهدای خواهر و با سخنرانی "صادقیان" برگزار شد.
 صادقیان در این جلسه گفت:ما باید مدیریت زمان داشته باشیم. حضرت امام (ره) قدر ثانیه به ثانیه و دقیقه به دقیقه را می‌دانستند یکی از یاران ایشان می‌گوید بنده با حضرت امام (ره) ساعت هشت در دفتر ایشان قرار داشتم، اما ساعت هشت و پنج دقیقه به دفترشان رسیدم و ایشان، چون پنج دقیقه دیر کرده بودم مرا به ملاقات نپذیرفتند.
در حکمت ۲۱ نهج البلاغه امام علی (ع) گفتند: فرصت‌ها همچون ابر می‌گذرد پس فرصت‌های نیک را بربایید. در حکمت ۷۴ نهج البلاغه امام علی (ع) می‌گویند: نفس آدمی قدم‌های او به سوی مرگ است.
فرماندهان پایگاه‌ها اساتید اخلاق را دعوت کنند تا برای چشم و هم چشمی صحبت و گوش زد کنند که هرسال که از عمر ما می‌گذرد یک سال به مرگ نزدیکتر می‌شویم. همچنین فرماندهان باید همدلی و اقتدار را در کنارهم داشته باشد و اگر نیرو‌های زیردست کم کاری کردند با آنان صحبت و برخورد داشته باشد، رابطه‌ی حلقه‌ی گمشده‌ای که بین بسیج و مسجد است بهبود دهند خصوصا از حلقه کودکان استفاده کنیم تا از همان کودکی رابطه آن‌ها با مسجد شکل گیرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات