وزیر کشور با بیان اینکه موضوع امنیت در شرایط کنونی، مهم‌ترین مسائل کشور به شمار می‌رود، گفت: کمیسیون امنیت ملی بر تقویت تجهیزات نیروی انتظامی تأکید دارد.
کد خبر: ۹۱۶۰۳۲۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشوردرباره حضورش در این کمسیون، گفت: از آنجا که رئیس کمیسیون امنیت ملی عضو شورای امنیت کشور است، در جریان تصمیم‌گیری‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات امنیتی، انتظامی و قضایی قرار می‌گیرد.

وی افزود: موضوع امنیت در شرایط کنونی، مهم‌ترین مسائل کشور به شمار می‌رود و اعضای کمیسیون دغدغه‌ها و توصیه‌هایی داشتند که یکی از این توصیه‌ها برای مسائل مرزی بود که این مسائل باید با هوشیاری رصد و پایش شود.

وزیرکشور تصریح کرد: از دیگر توصیه‌های اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حوزه داخلی کشور، مسائل احتمالی اقتصادی کارگران و شرایط سخت معیشتی آنها بود. 

بیشتر بخوانید

رحمانی‌فضلی اضافه کرد: در این جلسه که جانشین نیروی انتظامی حضور داشت، درباره سرقت‌ها و عملکرد نیروی انتظامی صحبت‌هایی انجام و توضیحاتی ارائه شد.

وی اظهار داشت: در کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نظر بر این است که ما باید نیروی انتظامی را از نظر تجهیزات و امکانات تقویت کنیم؛ چراکه بار زیادی روی دوش نیروی انتظامی است.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: قطعا ارتباط و همکاری میان کمیسیون و وزارت کشور می‌تواند در ارتقای تقویت، امنیت و کاهش دغدغه‌های مردم تأثیر داشته باشد.

ارسال نظرات