خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش میانه در این کارگاه توانمند سازی مربیان آمادگی دفاعی، اظهار داشت: تمامی فعالیت های آموزش و پرورش در راستای نیل دانش آموزان به حیات طیبه ایرانی اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۶۰۲۸۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، یوسف ساجدی فر ضمن قدردانی از تلاش های مربیان آمادگی دفاعی در طول سالتحصیلی، گفت: تمام فعالیت های آموزش و پرورش در راستای تحقق سند تحول بنیادین برای رسانیدن دانش آموزان به مراتبی از حیات طیبه ایرانی اسلامی است.

وی با اشاره به بیانات گهربار مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیر عامل، پدافند غیرعامل را یک اصل ثابت و همیشگی عنوان کرد و  تاکید کرد: روند اجرای این اصل مهم نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود.

 ساجدی فر همچنین با اشاره به مفهوم پدافند غیر عامل، افزود: افزایش قدرت بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها از جمله اهداف و نتایج پدافند غیرعامل است.

رئیس آموزش و پرورش میانه با بیان اینکه اتحاد و همبستگی، خرد جمعی، ابتکار و نوآوری و بر خورداری از دانش فنی لازم در حوزه کاری، مهمترین ابزارهای موفقیت کاری است و تمامی محتوای درس آمادگی دفاعی همسو  با پدافند غیرعامل است، گفت: باید به دانش آموزان اهمیت صیانت از ارزشهای اصیل فرهنگی، انقلابی و دفاعی را آموخت و ضمن بصیرت افزایی آنان، آمادگی دفاع دانش آموزان در برابر توطئه های دشمن را بالا برد.

ساجدی فر با اشاره به طراحی برنامه درسی درس آمادگی دفاعی افزود: همکاران باید متناسب با اهداف آموزشی پیش بینی شده، برنامه ریزی درسی خود را طراحی کرده و پیشرفت علمی دانش آموزان را همراه با پرورش روحیه جهادی، ایثارگری و استقلال طلبی آنان در درس آمادگی دفاعی، پیش برند.

 دوره توانمند سازی ده ها نفر از مربیان آمادگی دفاعی مدارس به مدت 34 ساعت در دبستان شهید نیکنامی میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها