خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: برنامه بصیرتی «علی وقف اسلام» به مناسبت عید سعید غدیر و در راستای ترویج رنگ و بوی مردمی غدیر در شهرستان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۰۲۴۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴

طرح «علی وقف اسلام» در همدان اجرا می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی در نشست هماهنگی اجرای طرح «علی وقف اسلام» در فرمانداری همدان اظهار داشت: برنامه بصیرتی «علی وقف اسلام» به مناسبت عید سعید غدیر و در راستای ترویج رنگ و بوی مردمی غدیر در شهرستان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: پیام اصلی این طرح معرفتی امید آفرینی و نشاط آفرینی از نوع تعالی بخش است که در ۷ نقطه شهر همدان در دهه ولایت برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: برپایی میز خدمت، جنگ شادی، نشست‌های معرفتی، اکران فیلم و بازی‌های بومی محلی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این طرح است که به صورت مردمی با پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی همدان برگزار خواهد شد.

فرماندار همدان نیز در این نشست خواستار همکاری و مشارکت فعال دستگاه‌های اجرایی در راستای برگزاری با شکوه برنامه‌های پیش بینی شده در قالب این طرح شد.

حسین افشاری با اشاره به ضرورت حمایت و تقویت برنامه‌های فرهنگی تصریح کرد: دشمنان امروز در فضای مجازی برای فرزندان ما برنامه‌های حساب شده‌ای می‌سازند و منتشر می‌کنند تا ذائقه آنان را به نحو دلخواه خویش تغییر دهند.

وی افزود: آنچه از اسلام و شیعه از پیشینیان و بزرگان برای ما به یاد مانده عطوفت و مودت به اهل بیت(ع) است اما امروز دشمنان ما در فضای مجازی کنار عبارت‌های الله اکبر و یا علی تصاویری از خون و خشونت به بینندگان القا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات