مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران از برگزاری تور دوچرخه سواری 30 بسیجی در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۰۲۳۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،کاظم غفار پور امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج از برگزاری تور دوچرخه سواری بسیجیان به مناسبت گرامیداشت سالگرد چهل سالگی بسیج و پاسداشت 10 هزار و 400 شهید استان، به مدت سه روز از 8 الی 11 مردادماه ، خبر داد و گفت:  این همایش دوچرخه سواری از گلوگاه تا رامسر  برگزار می شود. 

وی با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری هیئت بسیج دوچرخه سواری مازندران و هیئت دوچرخه سواری اداره کل ورزش  استان برگزار خواهد شد،افزود:30 نفر از دوچرخه سواران بسیجی با حضور در این همایش از شهرهای مختلف استان عبور خواهند کرد.

مسئول مرکزتربیت بدنی سپاه کربلا مازندران در ادامه با اشاره به اینکه  دوچرخه سواران با عبور از شهرهابا خانواده معظم شهدا دیدار می کنند ، اضافه کرد: در پنج شهر دوچرخه سواران با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا تجدید عهدی دوباره با شهدا می بندند.

به گفته غفار پور دوچرخه سواران در طول مسیررکاب زنی خود در یادمان شهید گمنام سپاه کربلا هم حاضر می شوند و با خواندن میثاق نامه شهدایی حرکت خود را به سمت غرب مازندران آغاز می کنند.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا  از برنامه صعود قله 2750 متری ارفع کوه در شهرستان سوادکوه  هم خبر داد و گفت: در روزهای 16 و 17 مردادماه میزبان 90 نفر از کوهنوردان بسیجی سراسر کشور برای فتح قله هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها