مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان:
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان گفت: مردم شهیدپرور این استان ساخت و تجهیز ۵۰۰ واحد مسکونی سیل‌زدگان گلستان را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۱۶۰۲۱۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

به گزارش بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام حاتم نصیرنژاد ظهر امروز در جمع نمایندگان علمای اهل سنت گیلان اظهار داشت: عملیات ساخت و بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده گمیشان گلستان با همت سپاه قدس استان گیلان و همدلی و همراهی مردم استان آغاز شده است.
وی با بیان اینکه مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را جهت اجرای این طرح در اختیار پایگاه‌های بسیج محلات قرار دهند، افزود: واحد‌های مسکونی در مناطق سیل‌زده گمیشان برای افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد احداث می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با تقدیر از مشارکت مردم شهیدپرور این استان در کمک به سیل‌زدگان استان گلستان، گفت: مردم گیلان همواره پشتیبان و حامی مردم میهن اسلامی در سختی‌ها و دشواری‌ها بوده و هستند و در حوزه محرومیت‌زدایی پیشگامند.

نصیرنژاد با بیان اینکه ملت عزیز ایران هرگز کاروان هزار کامیونی کمک‌های مردمی گیلان به رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نمی‌کند، تصریح کرد: در کمک به مناطق سیل‌زده نیز مردم غیور و همیشه در صحنه گیلان همچون دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گفته وی، واحد‌های مسکونی بازسازی و احداث شده سیل‌زده استان گلستان پس از تکمیل و تحویل به سرپرستان خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با لوازم خانگی تجهیز می‌شود تا مردم با خیال راحت به زندگی عادی خود ادامه دهند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان گفت: جهادگران بسیجی این استان نقش مهمی را با برگزاری اردو‌های جهادی در ساخت و بازسازی منازل سیل‌زدگان برعهده دارند و از همان ابتدا هفت موکب خدمت‌رسان گیلان در مناطق سیل‌زده کشور مستقر و به ده‌ها هزار نفر خدمات ارائه کردند.

نصیرنژاد ساخت هر واحد مسکونی را با ۷۵۰ میلیون ریال هزینه می‌توانیم به پایان برسانیم، خاطرنشان کرد: تمامی هزینه‌های ساخت، بازسازی و تجهیز لوازم خانگی واحد‌های مسکونی با کمک‌های مردمی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات