خبرهای داغ:
مسوول بسیج طلاب استان قزوین:

روحانیون با حضور در مناطق مختلف به تبیین بیانیه گام دوم خواهند پرداخت

مصطفایی گفت: قرار است در سال جاری روحانیونی که در طرح هجرت حضور میابند به صورت ویژه به موضوع گام دوم انقلاب اسلامی بپردازند.
کد خبر: ۹۱۶۰۱۶۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسوول بسیج جامعه طلاب استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تاکید بر اهمیت تبیین و پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در اجتماعات و نیز قدم گذاشتن در راه اجرایی کردن این بیانیه و امر رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: بسیج طلاب استان قزوین تلاش می کند با هر آنچه در توان دارد به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بپردازد.

وی ادامه داد: در همین راستا در ابتدای سال 98 و در هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج میزبان حجت الاسلام سعیدی بودیم که ایشان بین بیش از 400 تن از طلاب، ائمه جمعه و جماعات به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداختند.

مصطفایی اذعان کرد: بسیج طلاب در گرد همایی و هم اندیشی های متعددی به موضوع تبیین گام دوم انقلاب پرداخته است و امیدواریم که خروجی آن در منبر ها، مساجد و هر گردهمایی اجتماعی دیگری مشهود باشد.

مسوول بسیج جامعه طلاب استان قزوین یادآور شد: برنامه هایی نیز ویژه خواهران حوزوی برگزار کرده ایم تا جامعه بانوان حوزوی نیز با این دغدغه بیشتر آشنا شوند و بتوانند در مراحل بعدی خود روشنگران جامعه باشند.

این مسوول با اشاره به طرح هجرت که در پیش روی طلاب می باشد اذعان کرد: طرح هجرت به این صورت است است که به همراه هر گروه جهادی که قرار است در مناطق محروم حضور به هم رسانند روحانیون نیز همراه گروه باشند و به تبیین مسائل اعتقادی، فرهنگی و سیاسی بپردازند.

حجت الاسلام مصطفایی خاطر نشان کرد: قرار است در سال جاری روحانیونی که در طرح هجرت حضور میابند به صورت ویژه به موضوع گام دوم انقلاب اسلامی بپردازند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها