خبرهای داغ:
بسیج گزارش می دهد:

ماجرای خونین امر به معروف و نهی از منکر در محمدیه

اوباش با چاقو و قمه جوان آمر به معروف را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و اقدام به فرار می کنند که خوشبختانه موفق نمی شوند و تحویل نیروی انتظامی و مراجع قضایی می گردند.
کد خبر: ۹۱۶۰۱۰۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شب گذشته(شنبه شب) مراسم قرائت زیارت عاشورا در مزار شهدای گمنام زیبا شهر(محمدیه) برگزار بوده است که در اطراف همین برنامه چند تن از ارازل و اوباش برای یک خانم ایجاد مزاحمت می کنند و درباره همین موضوع با استفاده از سلاح های سرد با یکدیگر درگیر می شوند.

علیرضا جباری جوان بسیجی که شاهد این اتفاق بوده است برای کمک به این خانم و برای رفع نزاعی که در جریان بوده است به سوی اوباش می رود که این افراد نه تنها قائله را ختم نمی کنند، بلکه با چاقو و قمه جوان آمر به معروف را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و اقدام به فرار می کنند که خوشبختانه موفق نمی شوند و تحویل نیروی انتظامی و مراجع قضایی می گردند.

البته مواردی نظیر اتفاقی که شب گذشته در زیباشهر در جریان بوده است بارها اتفاق افتاده و به نظر می رسد ورود سریع و قاطع دستگاه قضا به مواردی از این دست تنها راه جلوگیری برای تکرار این اتفاق می باشد.

خبرگزاری بسیج این خبر و اتفاق را پیگیری خواهد کرد و چگونگی برخورد و جلوگیری از اتفاق های مشابه از سوی دستگاه های مربوطه را به سمع و نظر مخاطبان می رساند.

 

3001پ30ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار