خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

روحیه مطالبه‌گری در آذربایجان غربی تقویت شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: روحیه مطالبه‌گری در آذربایجان غربی باید هر چه بیشتر تقویت شود.
کد خبر: ۹۱۶۰۰۶۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی صبح امروز در جلسه مسوولان دفاتر مقام معظم رهبری در سازمان‌ها و نهادهای مختلف که با محوریت «تبیین وظایف نهادهای مختلف پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب» برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد مطالبه‌گری در آذربایجان غربی باید هر چه بیشتر تقویت شود و نسل جوان باید با چنین روحیه‌ای پرورش داده شوند.

وی بر لزوم بررسی عمیق بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و ادامه داد: رهبری بسیار شفاف و روشن بیانات‌شان را در قالب این بیانیه مطرح کرده‌اند و مخاطب آن آحاد مردم، دانشجویان، فرهنگیان و ... هستند، بنابراین از اعمال نظر و تحمیل عقاید شخصی در آن باید خودداری کرد.

این مسوول با بیان اینکه به جای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب باید برای ذکر و یادآوری نص صریح آن در جامعه اهتمام ورزیم، اضافه کرد: همچنین وظیفه روحانیان باید در این راستا معین شده و اعضای شورای روحانیت هم برای عملیاتی کردن محتوای آن پیشگام شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن ابراز تاسف از اینکه آن طور که شایسته است برای عملیاتی کردن بندهای این بیانیه اهتمام نمی‌شود، اضافه کرد: روحانیان استان بزرگ‌ترین ظرفیت برای اجرایی کردن بند بند مطالبات رهبری هستند، که باید از آن استفاده کرده و در این راستا همدلی و هم‌افزایی کرد.

قریشی با بیان اینکه از ایجاد انشقاق و دودستگی بین آحاد مردم باید به صورت جدی پرهیز کرد، بیان داشت: با همدلی و وحدت کلمه می‌توان به اهداف موردنظر در هر زمینه‌ای دست پیدا کرد؛ در حال حاضر مهم‌ترین مسئله اجرایی کردن منویات رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی بر لزوم اهتمام حوزه‌های علمیه برای تربیت نیروی متعهد، توانمند، انقلابی و فعال تاکید کرد و بیان داشت: روحانیان می‌توانند نقش مهم و کلیدی در جامه عمل پوشاندن به منویات رهبری ایفا کنند، چرا که بین آحاد مردم در جامعه اسلامی احترام و جایگاه والایی دارند، پس از این ظرفیت باید استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم احیا و حفظ روحیه مطالبه‌گری در استان و بین آحاد مختلف مردم تاکید کرد و بیان داشت: در این صورت می‌توان در بازه زمانی کمتری برای برطرف کردن مشکلات گام برداشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار